czwartek, 26 października 2017

Jak zrobić prostą jesienną dekorację - DIY



***

Nadciąga Halloween, którego nie obchodzę, ale skłania mnie zawsze do bardzo jesiennych dekoracji z motywem dyni. I tym razem postanowiłam zrobić małe DIY ze złotą dynią.

***
 
1. do tej "zabawy" użyłam: 2 dynie gliniane z Tigera, dwa świeczniki (1 z Tigera, 1 z Rossmana), podstawkę na świece z Tigera
 
 

2. zaczęłam od posprejowania na złoto dyń i świecznika (który był w innym odcieniu złota):

 

3. posprejowałam też 4 liście od sztucznych kwiatów
 
 
 
 4. dokupiłam piękny bordowy granat i zrobiłam dynię z weluru:
 
 
5. całość stanęła na parapecie okiennym:
 

 


 


 

dla mnie prosto i elegancko :-)


 

 
Oprócz jesiennej dekoracji staram się pozostawić cząstkę lata i zrobiłam sobie dekor ze sztucznych kwiatów, które zbierałam od jakiegoś czasu w sklepach "wszystko po 2 zł" i tym podobnych. Niezbyt piękne są sprzedawane tam sztuczne kwiaty, ale da się z nich wyczarować takie wspomnienie wiosny/lata:
 
 
(Pocięłam kwiatki na pojedyncze puchary i listki, gdy miały z miękkie nóżki, to podoklejałam druciki florystyczne lub odcięte części łodyg kwiatów i umieściłam w gąbce florystycznej przytwierdzonej do tacy.)
 
Miłego dnia i pozdrawiam :-)!

1 komentarz:

  1. Witaj Kochana. Próbuje reaktywować mój uśpiony od paru miesięcy blog. Czy mogę prosić o pomoc i umieszczenie go na bocznym pasku na Twoim blogu? Link do niego to - http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń