poniedziałek, 4 września 2017

Na pozegnanie lata ..

Zawitałam na 3 dni nad Bałtyk i złapałam, może ostatni plażowy dzień. Słońce piekło cudnie i morze prezentowało się w pełnej krasie.

jedynym minusem był wysyp takich obślizgłych meduz 
 
 


Następnego dnia wśród kropli deszczu uraczyła nas piękna tęcza.
 
 
żal odchodzących ciepłych dni, dlatego te chwile nad morzem pozostaną na długo w pamięci.
 
XXX
 
P.S. Na koniec chcę wam polecić najszybszą podróż nad morze - lot Ryanair'em. Można znaleźć bilety w granicach 40-50 zł z W-wy do Gdańska. Lot trwa 50 min. na lotnisku trzeba być najmniej godzinę przed wylotem, a bagaż podręczny ma się przy sobie, więc od razu wychodzi się z lotniska. Przy lotnisku w Gdański jest SKM lub autobusy. Mi dojazd do bliskich zajął 20 min. i w ten sposób od wyjścia z domu do wejścia do bliskich minęło - 3 h. Najszybsza podróż pociągiem PKP to 2:46, bez czasu dojazdu i cena nieporównywalnie większa.

P.S.2. Polecam wam również artykuł - http://kasanaobcasach.pl/bitcoin-kobieta-kobieta-wiedziec-o-bitcoinie/40031 To jest moje weekendowe odkrycie. Nie wiedziałam, że takie rzeczy dzieją się na świecie :-).

4 komentarze:

  1. Jak mi żal lata... teraz trzeba znów tak długo na nie czekać!
    ściskam Cię kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dzisiejszej pogodzie czuję to samo!

      Usuń
  2. Zazdroszczę wizyty nad morzem pomimo tych meduz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że trafiłam na ten jeden słoneczny dzień. Mam co wspominać w tym deszczu.

      Usuń