piątek, 7 kwietnia 2017

Przygotowania

Zabrałam się za przygotowania do Wielkanocy.
Jak to zwykle u mnie musiałam zacząć od Planera. Zakładki już mam od zeszłego roku i teraz przyszedł czas na plany:
- co zrobię do jedzenia, lista zakupów z podziałem na rodzaje stoisk/sklepów,
- pomysły na kartki świąteczne i lista zakupów,
- przegląd ozdób świątecznych i ewentualne uzupełnienia (muszę jeszcze troszkę wydmuszek porobić),
- co wyjąc/wyprać na święta z ubrania, może dokupić jakieś ładne rajstopy itp.,
- zastanowić się, jakie roślinki w tym roku zagoszczą w mieszkaniu na Święta
 

***
moje zakładki prezentują się jak poniżej:

Ponieważ muszę kilka kartek wysłać za granicę to był już ostatni moment na ich zrobienie.
Jakoś nie miałam natchnienia na specjalne kombinowanie i zrobiłam z tych materiałów które posiadałam.
Uważam, że recykling jest bardzo ważny, dlatego kilka kartek jest przeróbką tych które dostawałam w ubiegłych latrach.
Efekty prezentują się poniżej - szkoda, że nie najładniej wyszły zdjęcia.
 









6 komentarzy:

  1. Jakie przecudne kartki! Uwielbiam te dbałość o detal - to świadczy o naszym szacunku dla osób, które chcemy obdarować.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za ciepłe słowa.

      Usuń
  2. śliczne kartki i jaka ładna filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filiżanka to mój nowy nabytek wypatrzony w TKMax ;-)

      Usuń
  3. Qué bonita esa tarjeta , ideal pata esperar el conejito para esta pascua de resurrección

    OdpowiedzUsuń