czwartek, 16 marca 2017

Zazieleniło się u mnie jeszcze bardziej

Wyciągnęłam moje piękne soczysto zielone poduchy, które kupiłam na Boże Narodzenie 2015 do stylizacji czerwień-brudny róż-zieleń- biel. Teraz na wiosnę są jak znalazł w zupełnie innej stylistyce: granat-ciemny zielony-jasny zielony-biel 
 

znalazłam na allegro zielone mchowe kamienie jak na zagranicznych blogach pokazują dziewczyny, do stylizacji wielkanocnych jak znalazł
 


 
 pierwszy wianek
 


i wieniec z bukszpanu już się rozgościły...

 
zaczynam myśleć o dekoracjach wielkanocnych
 
Mam pytanie czy znacie tą roślinkę z żółtymi kulami na zdjęciu poniżej?
Rośnie u nas?
 

15 komentarzy:

  1. fajnie zieloniutko , a to wydaje mi się ,że jest kwitnąca jemioła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dla mnie odkrycie. A kiedy ta jemioła kwitnie?

      Usuń
    2. tego niestety nie wiem ,ale bedę obserwować jak zobaczę dam znać ;)

      Usuń
    3. Supcio! To może uda mi się gdzieś znaleźć i zasuszyć. Pięknie wyglądają w bukiecie.

      Usuń
  2. Właśnie dzisiaj kupiłam sobie sztuczny mech w kształcie kamieni (leży u Ciebie na parapecie).
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta roślina to kraspedia kulista. Bez problemu znajdziesz więcej informacji w necie.Pozdrawiam Iwona P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Iwona. Bardzo mi pomogłaś.

      Usuń
  4. Ach! A ja w jakimś totalnym lesie jestem, namalowałam zaledwie 4 jajka, i na razie cisza, a one i tak na prezent do rozdania, więc do domu nadal nic... a u Ciebie tak pięknie, wiosennie się zrobiło. Bardzo mi się podoba szklana patera, w której ptaszek jest. Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też już zabrałam się za jajka. Może uda mi się z nimi do świąt :-)

      Usuń
  5. Jak pieknie! Wiosennie. Soczyście zielono:) te kamienie z mchu sa rewelacyjne. Swego czasu robilam takie :) chyba pora wybrac sie do lasu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lesie musi być cudnie. Pewnie się właśnie zazielenia i można troszkę mchu nazbierać.

      Usuń
  6. Pięknie kochana. Kolor zielony to kolor wiosny, radości i nadziei:)
    Cudownego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielono mi i spokojnie, zielono mi.... Idealny kolor na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Espero que tengas un bendecido fin de semana
    Catiños

    OdpowiedzUsuń