czwartek, 9 marca 2017

Kocham zapach wiosny

Tak się zdarzyło, że przez ten tydzień jeździłam do pracy do lasu. Doceniam to szczególnie teraz kiedy wszystko zaczyna się powoli budzić. W lesie czuć w powietrzu wiosnę, a ptaki śpiewają zabójczo!
***

Zapragnęłam wiosny w domu



 

i ostatni mój zakup - granatowe powleczki do zielonych które już mam
chodzą za mną te ciemne odcienie




będą cudownie pasować do zielono-granatowego szkła o którym pisałam ostatnio - TU

siedzą we mnie inspiracje kolorów, które są zapowiadane w trendach:

z Pinteres'a:



10 komentarzy:

  1. Ja też już czuję zmianę w powietrzu i w lesie i poza nim. A przecież jeszcze zima jest.
    Bardzo zaintrygowałaś mnie swoją pracą, musi być wspaniała, jeżeli wymaga wyjazdu do lasu... ach! :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj jeżdżę po mieście to wyjątkowy przypadek :-), ale cudny.

      Usuń
  2. fajnie wygląda ta zieleń z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że podzielasz moje upodobanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiało wiosną u Ciebie:-) Też mnie ostatnio kusi ten głęboki granat. Z zielenią u Ciebie wygląda pięknie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilkę wiosna o nas zapomniała, ale i tak ją czuję

      Usuń
  5. hola Gabi querida !!! que bonita esa mezcla de colores .. y la magnolia es una flo que me gusta mucho,, esoeri que tengas un bendecido domingo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna zbliża się. Już nie mogę się doczekać tego ciepełka - pierwszych promieni słońca.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zapachniało wiosną:) Pięknie. Tez uwielbiam te czas... pachnie tak świeżo, tak pozytywnie:)
    Wiosennego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń