wtorek, 7 lutego 2017

Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

Hej wszystkim!
U mnie przerwa Świąteczna trwała bardzo długo. Jakoś natłok obowiązków i wydarzeń skutecznie odstraszył mnie od komputera po godzinach. Powoli wracam do normalnego rytmu życia i zamierzam zadbać o równowagę :-).
Po Świątecznych dekoracjach 2 lutego zniknął ostatni ślad.




Przez styczeń za to udało mi się zmienić mój kącik biurowy. Teraz króluje w nim złoto! Dokupiłam biało złote ołówki i spinacze. Reszta to odrobina złotej farby w sprey'u: znak "and", zszywacz i dziurkacz w mig stały się złote.






Na wyprzedaży upolowałam filiżankę i mam dobry nastrój do pracy :-).

 


 




   

Życzę Wam udanego ROKU
oraz wielu wspólnych spotkań wirtualnych i w realu!

4 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego! Filiżanka i ramka skradły moje serce! uwielbiam takie detale- niby nic istotnego, a od razu przyjemniej się pracuje :)

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń