wtorek, 28 lutego 2017

Przegląd tygodnia

 
Siadam sobie z kawą i robię przegląd minionego tygodnia, bo nietypowo nazbierało mi się kilka małych zmian i spostrzeżeń.


1. Jakiś czas temu zdobyłam szafkę powojenną nocną i u specjalisty przeprowadziłam jej gruntowną renowację. Mimo to stała w dużym pokoju jako stolik przy kanapie, a nie w sypialni. Nie bardzo wiedziałam co zrobić z szafką nocną pasującą do mojego łóżka. W końcu znudzona brakiem zmian, postanowiłam jednak zamienić sprzęty ze sobą. I tym sposobem mam teraz szafkę nocną pasującą do dużej szafy ubraniowej a nie pasująca do łóżka. Tyle dobrego, że łóżko raczej nadaje się do zmiany.


PO:

 
Do starej toaletki dokleiłam dokupione nóżki i odkręciłam tylną barierkę.
 
 




Pasują do nowego wystroju złote sypialni dodatki i sukulenty, dlatego poprzestawiałam też drobiazgi na parapecie.



2. Naśladując EdiPassione - link zrobiłam wianuszek z zasuszonych róż.






3. Na allegro upolowałam chabrowe talerzyki, a w Zarze kieliszki do jajek, i teraz "pięknią się" w gablotce z innymi lolorowymi szkłami.






I reszta wystoju prawie wiosennego.



 
4. A na koniec pochwalę się dobrą herbatka, którą pstatnio dostałam - biała z mango i marakują. Pychotka.
 

10 komentarzy:

  1. fajne zmiany , wianuszek fajniasty chyba sobie taki zrobię :))) , herbatka na pewno pyszna lubie Lov organic :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianuszek polecam przy dobrej herbatce :-). Całusy

      Usuń
  2. Uwielbiam takie zmiany, one są jak powiew świeżości, jak wiosenny wietrzyk przy kończącej się zimie... :)
    Muszę dodać, bo ja za kolorami szaleję... te zielone szkło... super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Me encanto ese velador con los cajones con ese bello papel mural ,, la hizo usted ? Me encanta , aporta mucho colorido a esa habitación

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Than you very much, your great words

      Usuń
  4. Cudna ta ostatnia,zgrabna filiżanka - bardzo mi się podoba ten kolorek - pozdrawiam Gabi serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kolekcjonuję ten kolor chińskiej porcelany :-)

      Usuń