wtorek, 6 grudnia 2016

Prezenty - prezentów już czas :-)

I tak niepostrzeżenie mamy już 6 grudnia, czyli Mikołajki!!!
Jak ten czas leci.
W związku z dniem rozdawania prezentów chciałam pokazać moje typy pod choinkę, bo dziś to u mnie daje się bardzo symboliczne prezenty - głównie słodycze.
 
***
Ja kupiłam sobie sama prezent: książkę Doroty Szelągowskiej.
Jak sama pisała nie jest ona warta ceny oferowanej w empiku, ale miała tak podpisaną umowę z wydawcą, że okazało się że nie ma nic do gadania.
Obiecała poprawę :-).
Niemniej bardzo lubię jej pomysły, podejście do życia i dlatego sprawiłam sobie ją na Mikołajki.
 
 
jest to taki zbiór pomysłów DIY, jakich wiele na różnych blogach, ale zebrane razem z dokładnym opisem wykonania
 
 
troszkę zdjęć z mieszkania Doroty:
 
i kilka przepisów.
Może to powinno mieć bardziej formę magazynu prasowego, ale teraz jest moda na takie książki.
 
***
Teraz przejdę do sedna maila -  Pomysły na prezenty.
Ponieważ o prezentach dla dzieci jest dużo na blogach rodzinnych i takich mamowych, to ja skupię się na starszej części rodziny. U mnie niestety jest w większości i się coraz bardziej starzeje (przez co ma już chyba wszystko):
1. podróżny komplet do czyszczenia butów - to dla osób często bywających w delegacji jak znalazł, ładnie zamykany pełen zestaw do skórzanych butów;
2. skórzana portmonetka z ciekawej kolorowanej skóry - myślę, że każdy raz na kilka lat ma powód do wymiany portfela/portmonetki, te kolorowe to nowość ostatnich miesięcy;
3. szczoteczka soniczna - ponoć szał w sklepach AGD (moja dentystka od roku już mi mówi że ta szczoteczka jest dokładniejsza i nie wiem czy to marketing, czy prawda i mniej inwazyjna niż szorowanie elektryczną)
4. czajnik z filtrem wody - w miastach woda jaka jest każdy wie, dlatego uzdatnianie wody poprzez filtr węglowy jest ważne, tu jest stosowany jeden z modeli filtrów Brita dostępny w sieciówce ze środkami czystości.
dla bliskich znajomych mam takie małe gifty:
1. bieżnik
2. ściereczki kuchenne ze świątecznym motywem
3. garnek/misa do ciasta
4. opaska na oczy do spania
 

uważam, że prawie zawsze fajnym prezentem są książki, chyba że ktoś rzeczywiście ich nie cierpi - a niestety tacy też bywają :-(
Poniżej pokazuję mój wybór ciekawych tytułów:



 




 
a poniżej moja ulubiona pisarka kryminałów:

 
 
 
powodzenia w zamawianiu
ja preferuję internet, więc to ostatni moment na zamówienia :-)
 
P.S. Dla wszystkim którym bliska jest dobroczynność polecam skarpety Mikołajowe - https://www.facebook.com/hellosunshine.handmade/posts/360316924318048 , z których cały dochód idzie na leczenie małej Mai, której historię możecie poznać tu - www.armiamajeczki.pl Armia Majeczki // Army of Maya - walczymy z nowotworem 
To córeczka moich znajomych. Właśnie lecą do Niemiec na diagnozę bo u nas w kraju nikt nie wie co zrobić z guzem.
 
 polecam

4 komentarze:

  1. tak grudzień to czas prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam książki! Fajne pozycje wybrałaś tym bardziej że ostatnio mam świra na punkcie książek kucharskich :) A i czajnik nowy by mi się przydał :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Już też powolutku zaczynam myśleć o prezentach:) Uwielbiam je pakować:)
    cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ksiązki, książki.. Uwielbiam! Na biografię Seniuk mam chrapkę od dawna

    OdpowiedzUsuń