środa, 16 listopada 2016

Przymiarki do Świąt cz. 2

Jak pisałam rozpiska zadaniowa na przygotowania świąteczne zrobiona teraz czas na realizacje.
Zaczynam od przygotowań do Adwentu - w tym roku zaczyna się 27 listopada. Czas zrobić przymiarki do:
- wieńca adwentowego;
- kalendarza adwentowego;
- wyboru terminu i miejsca rekolekcji adwentowych;
Nie lubię zostawiać tego na ostatnią chwilę, bo już kilka razy przegapiłam to co najważniejsze, czyli taki duchowy wymiar przeżywania tego czasu. O znaczeniu zwyczajów i tradycji adwentowych pisałam TU
 
 
Zawsze tak dużo różnych pomysłów mi się podoba, że nie mogę się zdecydować jakie wieniec w tym roku mam mieć.

 




 

 
 


 
źródło pinterest, interenet

W tym roku będę miała średnio-grube świeczki z numerkami, zakupione w zeszłym roku w Lidlu. Mam ochotę na mech i szyszki. Taki wystrój jest troszkę jeszcze jesienny, ale i świąteczny.
Przejrzałam moje poprzednie pomysły "wieńcowe" i okazało się, że miałam bardzo stonowane kolorystycznie stylizacje. Czas na krople koloru chyba ;-).
 
 
Czas zabrać się za szykowanie!
Za to mam już gotowy "holder na kartki z życzeniami". Do "holdera" wykonania wykorzystałam:
- klamerki bambusowe (sklep wszystko za 5 zł),
- stare lakiery do paznokci (jak nie ma jakiegoś koloru to farbka i lakier),
- taśma do tapicerowania (market budowlany),
- tasiemki w różnych kolorach (kupowałam w ciągu roku w Tigerze),
- stara ozdoba drewniana -  śnieżynka.


 
 
 


Efekt końcowy mnie zadowala. Dla mnie to bardzo praktyczny gadżet, bo w trakcie przedświątecznej krzątaniny miło jest wiedzieć, że ktoś o nas pamięta i życzy nam dobrze na te Święta. Poza tym szkoda od razu rzucić w kont otrzymane kartki.
 



Miłego dnia!



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten grudniowy czas. To będzie najcudowniejszy czas w roku:)
    cieplutko ściskam i życzę miłych przygotowań:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola Gabi querida ,, qué bonito esa arpillera con pinzas ,, muy lindo para esta Navidad

    OdpowiedzUsuń