poniedziałek, 21 listopada 2016

Kraków nocą


Wpadłam na weekned do naszego "starego grodu". Niestety na spacer miałam tylko wieczorem czas. Kilka fotek dla przypomnienia klimatu. Było ciepło i miło, jakby wiosna trwała w najlepsze. Jedynie wczesny zmierzch przypominał o innej porze roku.






 



 
 

 
P.S. Na obiad polecam bardzo Grande Mamma - strona TU. Byłam już 3 raz na przestrzeni całego roku i nie zawodzi. Naprawdę smaczne i z bardzo dobrych składników. Wyśmienite makarony, risotta i pizze. Mówię na podstawie moich gustów i mojej rodziny, ale oceny w necie też są wysokie.
 

8 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym kiedyś zobaczyć Kraków.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo. Piękne miasto i wiele miejsc do zwiedzania.

      Usuń
  2. Mi się nigdy nie udaje zrobić dobrych zdjęć w nocy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Kraków pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten nasz Kraków :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń