poniedziałek, 10 października 2016

Zielono mi

Dziś dużo zdjęć.
Dawno nie czułam się na tyle dobrze, żeby cieszyć się dekorowaniem. Ostatnio leczenie dietetyczne działa i szaleję dyniowo i nie tylko:
 
 
 
 
 
 
Oprócz tego zrobiłam sznurkową zawieszkę na świeczkowego kaktusa :-)
 
 




Zieleń w trendach nadeszła wiosną i wtedy zaczęłam pisać post o tym, ale nie udało się dokończyć. A zieleń nadal pojawia się w trendach, teraz przeobraziła się w głęboką ciemną zieleń.
Zieleń w domu jest najlepszym sposobem na zaklinanie pogody i przywoływanie ciepła! Dlatego wykorzystuje zgormadzone zdjęcia i dorzucam to co w moim domu się jeszcze wydarzyło.

Bardzo zachwycają mnie zielone poduchy:
Sporo było w wiosennej kolekcji H and M, ale myślę że nadal aktualne to trendy:
 


 
Nawet na torebkach pojawiał się wzór liścia:

coś tam było w Zarze Home:


A jak wyglądają obecne kolekcje:
Dekoria -


 
 

      Pakamera - link                            DaWanda - link                        Home and You

   
HandM
 
 
 
 
U mnie ciemna zieleń bardzo pasuje do złota, więc zagościła na kanapie (ta z HandM):
  





 
Zieleń na innych blogach:

2 komentarze:

  1. Cieze się ze dobrze się czujesz. Zielony bardzo pozytywny, więc to tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi dear Gabi ,, que lindas ideas de almadones con motivos de plantas verdes ,,, espero que tengas un bendecido fin de semana

    OdpowiedzUsuń