poniedziałek, 17 października 2016

Mała imprezka

W weekend urządzałam małe przyjęcie i postanowiłam pójść za trendami i zrobić coś z stylu "candy baru". Ponieważ sama jestem na diecie, a i troszkę osób goszczących lubi zdrowe jedzenie był to raczej "eco snack bar" :-).

Gości nie było wielu więc musiałam ograniczyć pomysły znalezione w necie. Bardzo lubię surowe warzywa, więc takie przegryzki jak marchewka, seler naciowy, ogórki szklarniowe, brokuły, czy kalafior z sosami to podstawa.




i wyglądało u mnie tak

 

Do warzyw 3 sosy: humus, avocado z czosnkiem i sos majonezowo-keczupowy.
Podalam jeszcze mozarelki z pomidorkami oraz kuleczki alafelowe i paluszki surimi.
 

Szkukajac dekoracji weselnych zainspirowały mnie takie bardziej dziecięce dekoracje papierowe, ale dodające wnętrzom dużo koloru, świeżości i radości:
- pompony paierowe,
- kule papierowe,
-rozety




















źródło
żródło Baśniowy Dom




Nie robiłam jeszcze sama (robiłam tiulowe), ale poznajdowałam przepisy w necie. Jest ich sporo. Tym razem poprzestałam na kupnych ozdobach z Tigera.












6 komentarzy:

  1. Ja ostatnio skusiłam się na poczynienie takich okrągłych wachlarzyków na urodziny synka. Fajnie u mnie jeszcze nigdy nie było innego scenariusza, jak stół na środku wszyscy w koło :) Fajne przyjęcie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tak jest luźniej. Można coś porobić wspólnie nie koniecznie jedząc :-)

      Usuń
  2. Przepięknie przygotowane przyjęcie. Lubię takie zakąski:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkrywam, że to dużo fajniejsze niż jakieś wielkie jedzenie :-)

      Usuń
  3. Takie zakąski są najlepsze na przyjęcie:))

    OdpowiedzUsuń