środa, 25 maja 2016

stolik kawowy

Dziś chciałam się podzielić moim problemem. Czuję się totalnie zagubiona w sferze wyboru stolika kawowego. Mój pokój gościnny/duży to czysty eklektyzm - mieszający wszystkie możliwe style, więc prawie każdy stolik by pasował.
zobacz TU
 
Ale eliminujc po kolei te, które mi się nie podobają pozostaje zbyt wiele stylów i pomysłów. Zupełnie nie wiem "w co warto iść"??? : w wiecznie żywy klasycyzm, w kochany shabby, czy w równie piękny i fascynujący styl lat 60-tych, a może skandynawski naturalizm ???
SAME PYTANIA - BRAK ODPOWIEDZI

 1.

W tym sezonie modne jest (jaki i w ubiegłym) wszystko, co nawiazuje do natury. Bardzo dużo jest nawiązań do lasu, drzew... Cudne sa deski z korowymi brzegami, czy też podkładki pod kubki z nieokorowanych pieńków. Dlatego mój zachwyt wzbudził stolik z pniaka.
 
Dają one poczucie obcowania z naturą i odrobinę wakacji, czy też zimowych świąt w codzienności. Boję się tylko, że po jakimś czasie by mi się znudził taki mocno charakterystyczny element wystroju.
 

2.

Kocham również klimat ostatnio modnych lat 50-te i 60-te oraz wszelkie nawiązania recyklingi starych mebli z tamtego okresu itp., więc i te stoliki kawowe chodzą za mną.
 


 

3.

Bardzo mi się ostatnio podobają pikowane meble, więc może do mojej szarej kanapy pasowałaby  taka pikowana pufa?

 
 
 
 
 

Można ją zamówić na wymiar w dowolnym kolorze na allegro. Fajna jest jej podtrójna funkcjonalność : podnurzek, siedzisjo, stolik.
 

4.

Z nowoczesnego minimalizmu zauroczyły mnie meble z krzywymi nogami (TU pisałam o moim krześle do biurka, na podobnych nogach)

 

 
Taki stolik łatwo przestawić może pasować w różnych ustawieniach i pełnić różne funkcje.
 
 

5.

Niedawno strasznie spodobały mi się taka stylizacja na lata 60-te i mebel na pełnym połysku pasują do mojego salonu:

 meble na połysku
 

6.

Ostatnia miłość to styl Hampton i stoliki ze szkłem lub lustrem pełne metalu.
Mój pierwszy modyboard
 
programik do Modybordu za All thing pretty and simple
 
 
I CO TU WYBRAĆ?
 

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie 2,albo 4,ale skłaniałabym się do 2:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam meble pikowane lecz na stolik lepsza 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola Gabi querida ,, lindas inspiraciones de mesada de centro ,, espero que tengas un buen comienzo de semana
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  4. te drewniane stoliki z pnia genialne, zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń