wtorek, 19 kwietnia 2016

Trendy weselne 2016 cz.1

Nie wiem czy pamiętacie taki post w którym pisałam, iż zamieniam się w wedding planerkę mojego brata i bratowej. I udało się. Natłok pracy spowodował, że nie rozpisałam się o tym wydarzeniu, ale odniosłam sukces i wszystkim wesele się spodobało.
Idąc za ciosem zaproponowałam też mojej przyjaciółce, że zajęłabym się jej tegorocznym weselem i znów jestem w przygotowaniach.
Przeglądając tysiące postów i blogów oraz zagraniczną prasę chciałam podać trendy, te które sama jakoś też widzę (głównie zachodnie na tegoroczne wesela).
Wszystkie inspiracje zebrałam przeglądając internet i nie są promocją jakiejkolwiek firmy.

Do dzieła, zaczynam :-) opisywanie:

1.) Blogi ślubne nazywają to FLOWER POWER, czyli pełno kwiatów:
1.a.) zwisające dekoracje kwiatowe




 
 

 

1.b.) tła kwiatowe do zdjęć


 
 
1.c.) dekoracja kwiatowa za stołem młodych

 
 
 
1.d.) bukiet młodej w rozmiarze OVERSIZE (to najnowszy trend z początku tego roku i jeszcze w Polsce nie widziałam)
 

 
1.e.) ogólny wystrój w stylu "Zielono mi" - jak w dżungli
 
 
 2.) Kolejny punkt to - mnogość świetlnych punktów (modne są sznury żarówek lub ledów, cottonbowls, świece, podświetlane napisy...)
 

 
 

 

3.) budowanie na sali weselnej instalacji - to jest trend dopiero wchodzący i mało u nas spotykany, aczkolwiek w nowym odcinku "I nie opuszczę Cię aż do ślubu" Izabela Janachowska zrobiła ścianę z papierowych kwiatów jako stend za młodymi. Rzeczywiście szalenie modne na zachodzie.







 
 
4.) liternictwo - to trend od dłuższego czasu obowiazujacy i utrzymujący się, zmieniają się tylko style napisów: były blackboardy, teraz zawijasy na tle watercolor.




 



 

5.) błysk, czyli wszystkie kolory świecące: złoty, srebrny, miedziany, "lustrzany"..
jest to też nawiązanie do wielości światła, którą potęgują kolory złota, miedzi, srebra, różowego złota i lustra














To na dziś tyle, żeby was nie zanudzić. Dalszy ciąg będzie za jakiś czas :-).
Miłego tygodnia!



7 komentarzy:

  1. Ogromną garść świetnych inspiracji zapodałaś. I fajnie, że pomyślałaś o tylu rzeczach w jednym poście. Pozdrawia, Ania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu bardzo serdecznie :-)

      Usuń
  2. Cudowne trendy. Piękne inspiracje. Aż sama chciałabym być planerką wesela i ślubu. Moc uściskow :) P. S. Najpiękniejsze kwiaty i pełni światełek. Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kocham to wymyślanie tylu pięknych rzeczy. Robię to totalnie amatorsko ale sprawia tyle frajdy :-)

      Usuń
  3. Hi dear friend ,, que lindas imágenes de matrimonios ,, lindas inspiraciones ,,espero que tenga un buen día
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie dziekuje za 'zblogowanie' mojej sciany z pastelowych kwiatow nie spodziewalam sie. Byloby cudownie gdyby Pani 'dala kredyt' pod zdjeciem. Pozdrawiam serdecznie Karolina www.perfabulous.co.uk

    OdpowiedzUsuń