czwartek, 21 kwietnia 2016

Trendy weselne 2016 cz. 2

W poprzednim poście nie udało mi się omówić wszystkich trendów i obiecałam ciąg dalszy:

6. interakcja gości
To dla mnie najfajniejszy element na współczesnych weselach. O dziwo mimo, iż lubię organizować wesela, to nie jestem fanem takich zabaw. Stąd moje zamiłowanie do różnych atrakcji, które troszkę urozmaicają w bardziej współczesny sposób ten dłużący się czas. Poniżej kilka najbardziej popularnych atrakcji:
  •  aparaty typu polariod lub fotobudka
  • podziel się na instagramie zdjęciami (hasztagi) lub wklej do księgi gości


  • księga gości jest w różnej formie: albo jako książka do wpisów gości lub zdjęć z fotobudki, albo jako miejsce na odcisk linii papilarnych gości, a ostatnio jako obraz do narysowania siebie






  • konfetti bar




  • sztuczne ognie lub pokaz ognia

  • gry i zabawy




 




  
  • drony filmujące zabawę

  • różnego rodzaju bary:
najpopularniejsze u nas - candy bar

omlet bar





zrób sobie sam swoją ulubioną słodkośc


lodowy bar lub popkorn bar


 
owocowy bar

cygarowy bar


drink bar
                                   



7. i na koniec najmodniejsze style w których programuje się teraz wesela:
  • botanicznie
 

 







 
 
  • vintage/farmerski

 
 
  



 
  • industrial
 
watercolor

     

   












7 komentarzy:

  1. Nie bywałam na wielu weselach, bo nie lubiłam takich imprez, ale wtedy trendy były zupełnie inne. Trendy 2016 wyglądają bardzo zachęcająco, tylko aktualnie nowożeńców wśród moich najbliższych raczej nie znajdę. Serdeczności !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę można fajnie zorganizować :-). Może zdarzy się jakaś okazja u znajomych :-). Pozdrowionka

      Usuń
  2. Piękne atrakcje dla gości i nowożeńców. Wszystko wyglada imponująco.
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana za odwiedzinki :-)

      Usuń
  3. Przepiękne propozycje, aranżacje kącików cudowne. Uwielbiam taki lekki luz w zabawie, bez sztucznego zadęcia. Wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko trzeba kombinować jak powtórzyć to w naszych warunkach - :-).

      Usuń
  4. Cała masa inspiracji, świetne pomysły!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń