czwartek, 10 marca 2016

Marzę o słońcu i zieleni...

Długo mnie nie było, bo wyjechałam na 2 tygodnie urlopu i nie zaglądałam do sieci przez ten czas. Zwiedzałam Kraków. Znam niby to miasto bardzo dobrze, bo często bywam tam, a ciągle mnie zaskakuje (niestety zarówno pozytywnie jak i negatywnie tym razem).
Po powrocie czekało na mnie dużo prania i porządków, więc do żywych wracam dopiero teraz.
 
***



***
 
Niestety podczas urlopu zupełnie nie dopisała pogoda: zachmurzenie i deszcz były codziennością, więc tęsknie za słońcem i radosnymi kolorami. Z tej mojej tęsknoty wziął się dzisiejszy kolaż. Jest troszkę od czapy i potwornie przeładowany kolorem, ale tego mi trzeba dziś!!!
W tym duchu podaję też pomysł na domową deco - TU.
Kilka starych koszul i jaki efekt!
 
 
 
***
 
Chciałam jeszcze się podzielić się z wami, iż zapisałam się na kurs internetowy "Project Life"-u. Zaczyna się 15-tego. Mam zamiar zadokumentować ostatni wypad. Postaram się pokazywać efekty moje nauki.
 
(kurs był tu - http://worqshop.shoplo.com/)
 
 
P.S. Za Conhitą polecam katalog designarskiego polskiego fotela 366 -  TU
 


2 komentarze:

  1. Hi dear Gabi ,, que bonita esa corona ,,me encantan las rosas ,, espero que tenga un buen día

    OdpowiedzUsuń
  2. Urlop w Krakowie, nawet bez ładnej pogody na pewno był udany:)
    Oj też już mi sie marzy słońce i bujna zieleń, ale miejmy nadzieję,że za niedługo już się pojawi. Do wiosny zostało malutko:)
    ściskam Cię kochana:)

    OdpowiedzUsuń