wtorek, 2 lutego 2016

Ikea

Na blogu MyLoveShabby znalazła ciekawy post o zapowiedziach IKEA i taki katalog zapowiedzi IKEA.
Z przedstawionych propozycji od razu zaanektowałabym do siebie drabinkę na zioła:


Na wielu blogach widzę jak dziewczyny same takie coś montują, ale ja chyba nie mam tyle talentu żeby się pokusić o samodzielne wykonanie.
Zachwyca mnie również nowy kolor całkiem zgrabnej i już od jakiegoś czasu sprzedawanej sofy Stocksund


Skłoniło mnie to do zajrzenia na stronę sklepu i przejrzałam nowości. Okazuje się, że kilka drobiazgów już mamy:
1. jak lampka biurkowa led - HARTE
2. słoje VARDAGEN


Za to zachwyciło mnie błękitne krzesło LEIFARNE, którego nie znalazłam w katalogu.
 
Na koniec żeby mieć pod ręką jeszcze wszystkie katalogi z nowościami:
 katalog MadamStoltz 2016 - TU
katalog Ib Laursen wiosna 2016 - TU
Mynte wiosna 2016 - TU
Green Gate wiosna 2016 - TU
Lampy EGLO 2015/2016 - TU
 

12 komentarzy:

  1. Małgosiu, kolor sofy Stocksund jest boski:)
    buziaki przesyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. superzaste te rzeczy musze zajrzec do Ikea

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie sloiczki ze slomka mozna kupic na stronie garneczki.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Gabi !! Me encanta Ikea con sus precios accesibles !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ale super inspiracje:) Słoje boskie:)
    uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię dodatki z Ikea - mam już ich kilka (naście) Fajnie się wpasowują .

    OdpowiedzUsuń