środa, 17 lutego 2016

decoupage

Ostatnie weekendy udało mi się odrobine po decoupagować i mogę się pochwalić całkiem udanymi efektami. Bardzo podoba mi się ten rowerowy chusteczek, bo wreszcie wyszedł takie nie kobiecy przedmiot. Szalenie ciekawy kolor udało mi się uzyskać na wieczku z czarnymi przetarciami.
 

 
Jeszcze wymaga wykończenia, ale teraz to już pestka jak jest wszystko wymyślone :-).

Potem przyszła pora na herbatniki - czyli pudełka na 9 rodzajów herbaty. Chciałam co prawda mniejsze takie na 4, ale akurat w sklepie nie było. Odnalazłam starą serwetkę i podpasowała do tego pudełka jak ulał.





Na koniec bobinki na koronkę porobiłam. Bardzo zadowolona jestem szczególnie z tej z tańczącą parą. Nie spodziewałam się takiego ładnego efektu :-).


 


Pozdrawiam Was serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Piękne prace kochana. I żółte tulipany zwiastują wiosnę. Ja się tak cieszyłam, a tu dziś u nas biało. Mam nadzieje, ze rano juz śniegu nie będzie. Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace cudne! Pudełeczko na herbatkę świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pudełko herbaciane też praktyczne, co jest fajne :-)

      Usuń
  3. Wszystkie prace śliczne, bobinka z tańczącą parą przykuwa uwagę, uwielbiam wzory toile de jouy.
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje odkrycie te tańczące serwetki. Muszę pomyśleć gdzie jeszcze się ładnie nadadzą.

      Usuń
  4. Pudełeczko jest cudne ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń