niedziela, 31 stycznia 2016

Znów skusił mnie ...

... iście babski temat - siedzę od rana i przeglądam sukienki z SAG Awards 2016 (Screen Actors Gulid Awards), czyli nagród stowarzyszenia aktorów. Już pisałam, że sprawia mi frajde przeglądanie tych cudnych sukienJeśli tez lubicie sobie pooglądać i po krytykować, to dzielcie się Waszymi typami i opiniami :-).
Dla mnie najpiękniejszą kreację miała Alicia Vicander (sukienka Louis Vuitton) obecnie na ekranach w "Dziewczynie z portretu", a którą na tej gali odebrała nagrodzę za rolę drugoplanową. To naprawdę jest jej dzień!



Jestem oszołomiona oryginalnością, blaskiem i tym jak pięknie się prezentuje w niej aktorka. Odziwo w E! też wybrano tą kreację.
Dla mnie na drugim miejscu jest przez nikogo z krytyków nie zauważona Emmy Rossum w kreacji Armani Privé


Szalenie ciekawa elegancka siatka.
Następnie którą kocham za KOLOR i oryginalność


Trzeba mieć odwagę założyć coś tak niecodziennego, ale prezentuje się pięknie w niej Brie Larson w Versace, który też przyniósł jej szczęście i odebrała nagrodę aktorską za główną rolę w "Pokoju", który u nas w lutym wchodzi na ekrany.
Teraz sukienki, które mnie zaciekawiły:

 


 Sarah Paulson w Valentino 


Nicole Cidman - może nie na taką imprezę sukienka, ale piękne kolory, pięknie łączone, jedynie za mało elegancji



Helen Mirren ciągle piękna - dla mnie wzór elegancji i piękna w późnym wieku!







Nie wiem czy to miłość do roli tej aktorki, czy jednak oryginalność sukni mnie pociąga...



Nie wiem czy tej nieznanej mi aktorce jest w tym najładniej, ale kolor i krój świetne.

I na koniec suknie którą gdzieniegdzie ogłaszają jako najlepszą na SAG, a mnie nie powaliła. Coś mi tu z proporcjami nie pasuje. Może to kwestia osoby, która ją nosi.



oczywiście wszystkie zdjęcia i info z internetu :-)

3 komentarze:

  1. Dla mnie najpiękniejszą suknię ma Emmy Rossum, chciałabym mieć kiedyś okazję założyć choć jedną z prezentowanych sukien... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zadaniem każda Pani na swój sposób wygląda ładnie.
    Pozdrawiam Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hi Gaby !! que look mas fantastic .. megusta mucho ese escote.. que tenga un buen comienzo de semana
    cariños

    OdpowiedzUsuń