poniedziałek, 25 stycznia 2016

Zimowa dekoracja i małe refleksje

Ostatnio pisałam o trendach, bo sobie prześledziłam w necie i sklepach wnętrzarskich to, co nadchodzi, co się powtarza, co ludzie stosują u siebie w domach. Nie cieszyło się to Waszym zainteresowaniem, ale dzięki temu ja sobie poukładałam wszystko w głowie. 
Jakiś czas temu pisałam o tym, że zabawiłam się w wedding planerkę na weselu mojego brata TU , ale nie udało mi się podzielić tym doświadczeniem na blogu, tyle miałam pracy. Teraz sytuacja się powtórzy u mojej przyjaciółki. Ponieważ mam pół roku na wszystko to myślę, że teraz uda mi się podzielić moimi doświadczeniami (totalnej amatorki). Z tego też wynika uważne śledzenie trendów, żeby móc zapropownoać coś na czasie, co akurat ludzi kręci i coś co będzie nowe i niepowtarzalne, bo przecież o to chodzi każdej pannie młodej.
Mam nadzieję, że uda mi się o tym szybko napisać, a dziś taki weekendowy post. Znalazłam fajną apkę na telefon, która pomaga robić kolarze (bo niestety zdjęcia mogę robić tylko telefonem). Pozmieniałam troszkę dekoracje na bardziej zimowo-feryjne :-) i w nowej apce taki oto efekt wyszedł:

 
 

***


***
 



***

 potem jak t w weekend pyszne ciacho od Lukullusa (polecam wszystkim marakujowąego ptysia-niebo w gębie) i pyszna herbatka



Całusy i miłego tygodnia dla Wszystkich!

6 komentarzy:

  1. fajne kadry i smaka mi narobiłąs ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie kochana jeszcze zima, a u mnie już zaczynają pojawiać się wiosenne dekoracje:)
    Ślicznie. No i filiżanka piękna. i zapewne ciacho smaczne.
    uściski i udanego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima jak nic, bo tak za oknem było pięknie. Ja jeszcze nie czuję tej wiosny. Dopiero ferie się zaczynają.

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowa jest Twoja dekoracja :)
    Ja właśnie dziś pożegnałam domową zimę!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale widzę dziewczyny szybko zapominacie o zimie :-). Ja jakoś się jej nie wyrzekam. Słońca nie ma. Zimno jest. Jeszcze chwilkę dam jej szansę :-)

      Usuń