poniedziałek, 11 stycznia 2016

... z innej bajki

Jak większość kobiet uwielbiam oglądać sukienki, buty, torebki. Kocham piękne kreacje wieczorowe, choć sama nie mam takich okazji. Dlatego po każdej gali przeglądam gwiazdy i ich kreacje. Najpiękniejsze są te z USA. Są również najoryginalniejsze, stąd nie mogłam się dziś oprzeć przed przejrzeniem zdjęć z rozdania Globe Awards 2016.

Jeśli was też to fascynuje to podam moje typy:


Pierwsze miejsce ma u mnie Jenna Dewan Tatum w szałowej sukni w kolorze głębokiego granatu (bo nie wiem jak go nazwać inaczej - znalazłam gdzieś określenie granaty w kolorze nocnego nieba) projektu Zuhair Murad. Aktorka u nas może być znana z filmu Step-up.
 Nie wiem czy zauważyliście, że ta suknia ma kieszenie. Coś dla współczesnej kobiety!


Moje prywatne 2 miejsce to Jaimie Alexander w cudownie wyciętej butelkowo zielonej z czernią sukni projektu Genny.


Trzecia na mojej liście jest Brytyjka Joanne Froggatt za wspaniały makijaż i odcień niebieskości swojej sukni :-). Kocham błękity! (dla mnie niezapomniana Anna z Downton Abbey). Piękną suknie zaprojektował Reem Acra.
 
Na pozostałych miejscach uplasowały się:
Alicia Vikander w bieli,
Jennifer Lawrence (Joy) w czerwieni
i dwie panie w przepięknym zgaszonym różu - Amber Heart i Lesli Mann
 
 
 
Moją uwagę zwróciły również:
- Eva Lopngoria - świetna sukienka, ale dla mnie nie wieczorowa (odciąć tren i można iść na dużą rodzinną imprezkę)

- Judith Light - genialny garnitur, świetna figura, cudowne noszenie się!


- Cate Blanchett - śliczny odcień różu, bardzo zmysłowy i delikatny, ładne koronki, modne frędzle, ale czegoś tu za dużo...

A jak wam się podobają kreacje? Zwracacie na nie uwagę? Śledzicie trendy?

4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że Twoje typy dokładnie pokrywają sie z moimi :-) ta suknia z kieszeniami jest boska!!! te w różach też są przepiekne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Cieszę się z podobnego zdania :-). Zawsze to miło jak się spotyka podobne gusta. Całusy przesyłam.

      Usuń
  2. To co wybrałaś kochana także bardzo mi się podoba. Piękne kreacje. Tez Lubie przeglądać i oglądać jak ubierają się zagraniczne gwiazdy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń