wtorek, 5 stycznia 2016

Świąteczne mieszkanie

W czasie Świątecznym miałam tyle zajęć, że nie wyrobiłam się żeby pokazać moją choinkę i dekoracje. Zaraz kończy się okres Bożonarodzeniowy więc chyba jeszcze będę usprawiedliwiona chcąc pochwalić się moim salonem.
Miałam już różne kolory choinki: białe, pastelowe (różowo-błękitne), srebrne, a w tym roku zapragnęłam wrócić do tradycji:

 
Pewnie już dawno zapomnieliście o Świętach, ale dla zapamiętania jak było u mnie w grudniu 2015 Zapraszam na jeszcze Świąteczny Home Tour
(może dacie radę jeszcze raz...:-) przez to przejść):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
W tejże kolorystyce miałam nakryty stół na obiad świąteczny. Niestety nie pstryknęłam za dużo zdjęć.
 
 
 
I na koniec moje choinka
 
 
 
 





 


Miłego dnia!!!
 


 

8 komentarzy:

  1. tradycyjnie ubrane choinki sa najpiekniejsze, zdecydowanie!!! ja tam nie mam nic przeciwko ogladaniu ozdob swiatecznych,w koncy skoro wkladamy tyle pracy i serca w dekoracje to dlaczego maja znikac za szybko?? u mnie swiateczny nastroj jeszcze w pelni, tym bardziej, ze wlasnie spadl snieg ;-) pozdrawaim serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super że tez tak myślisz :-) dzięki za pozdrowionka i wzajemnie.

      Usuń
  2. To był piękny czas ....Szkoda, że tak szybko minął...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tęsknię za magią Świąt i ją sobie troszkę przedłużam :-)

      Usuń
  3. Kolory i dekoracje jak najbardziej moje, szkoda, że okres świąteczny tak szybko upływa. Więcej jest samych przygotowań niż dni świątecznych. Pozdradzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do przygotowań to mi się ciągną, ale zawsze są za krótkie i potem mam nerwowy koniec. Ale jak już mam te wszystkie cudne rzeczy i nastrój to niech trwa długo ...

      Usuń
  4. Po dzieciach widać, że była to piękna, wyjątkowa Gwiazdka. Kochana, szczęśliwego Nowego Roku. Spełnienia marzeń, radości i zdrówka. Ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bardzo! Całuski

      Usuń