piątek, 8 stycznia 2016

Śnieg istnieje!!!

Dziś mało wnętrzarski wpis, ale pomyślałam, że muszę uwiecznić śnieg na zdjęciach. Za kilka lat chyba będzie ewenementem. W środę pierwszy raz spadł od początku zimy.
Ja mieszkam w mieście, więc dawno już go nie ma po środowych opadach, ale poza miastem jest pięknie!
 

 
 
Po miłej wędrówce przez las potrzebna oczywiście dobra kawa.
Na zdjęciu mój nowy nabytek z Tigera - od dawna mi się marzy stalowy czajnik do herbaty, ale skoro trafił się zaparzacz do kawy to też fajnie.
 
Jest bardzo porządnie wykonany. Ma grube takie troszkę jak kubki termiczne ścianki, i grubą ściśle przywierającą pokrywkę. Poza tym to zwykły tłokowy zaparzacz do kawy, ziół, herbaty...
 


8 komentarzy:

  1. U nas tez zima. Jednak dziś temperatury na plusie i zaczyna topnieć. Nie ma to jak pyszna kawka i coś słodkiego. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też biały puch za oknem :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak się zdarza w zimie ta piękna białość :-)

      Usuń
  3. Faktycznie za miastem śnieg wygląda najpiękniej. Kiedyś zwykła rzecz, teraz śnieg staje się rzadkim zjawiskiem!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie bardzo rzadkie to zjawisko. dziś już mamy deszcz ;(

      Usuń
  4. Hola Gabi querida !! Como llego el frío y la nieve por allá y nosotros asados de calor

    OdpowiedzUsuń