wtorek, 15 grudnia 2015

moje świąteczne prezenty dla bliskich już gotowe

Bardzo lubię decoupage i radość sprawia mi jak komuś podobają się takie przedmioty. W tym roku kilka zrobiłam na prezenty.
 

***

Dwa chusteczniki już pokazałam, teraz cały komplet
 

 

***
Dla mojej przyjaciółki mam świecznik z kieliszka, według przepisu z MM. Ja wykorzystałam:
- plastikowe kielichy i podstawki pod kubki kupione w rzeczach urzywanych na wagę,
- wyciory do butelek dziecięcych ze sklepu wszystko po... zł,
- plastikowe jelonki z tego samego sklepu,
- troszkę styropianu, sztuczny śnieg, srebrny sprey i klej na gorąco,
I oto efekt :-)

  

 

 

 

 ***

 Dla koleżanek porobiłam świeczki w filiżankach.



***

 
Miłego dnia!

11 komentarzy:

  1. Wow!!! Wszystko takie piękne i od serducha!!! Zazdroszczę tym co je dostaną 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana. Dziękuję bardzo.

      Usuń
  2. Podziwiam Cię, że sama wszystko zrobiłaś i wymyśliłas. Pięknie. Ściskam cieplutko i przedświąteczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och miło za takie słowa. Dziękuję serdeczniutko :-)

      Usuń
  3. Fantastyczne prezenty :O) I super pomysly :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak kreatywną koleżankę to chciałby każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hola Gabi querida !! Que lindos trabajos de decopage !! Usted es una artista

    OdpowiedzUsuń