czwartek, 29 października 2015

Obok Muzeum... - ciekawych miejsc ciag dalszy...

Obok Muzeum, które znajduje się na starym Kazimierzu jest plac foodtracków - jest to skwer Judah na Kazimierzu przy ul. Św. Wawrzyńca.
Na ścianie górującej nad skwerem starej kamienicy znajduje się piękny mural namalowany w 2013 roku w ramach Festiwalu Kultury Żydowskiej. Namalowany przez Pil Peled artystę grafika, twórcę plakatów, okładek płyt, ubrań z Izraela.
 
 
 
 
źródło: LINK
U stóp walczącej Judah rozłożyli się miłośnicy traków i fastfoodów, dzięki czemu mural podziwia wielu turystów, również z zagranicy, o czym się sama przekonałam.
 

 



 
Jeśli chcielibyście poczytać o smakołykach serwowanych w tym miejscu to odsyłam do stron internetowych. Ja spróbowałam jedynie frytek belgijskich i zaskoczył mnie oryginalny, robiony przez właścicieli tracka sos: suszone pomidory z żurawiną - mniam, mniam :-).
 
Na placu znajdziecie menu zaspokajające chyba każdą potrzebę kulinarną tego typu. Jest tu chińczyk, naleśniki na ostro i na słodko, burgery, frytki belgijskie, kebaby, ryba, wielkie ziemianki z nadzieniem, kawa, ciastka...:
 
***
Od opisywania aż mi ślinka cieknie :-)
 
 
 
 
 

 


6 komentarzy:

  1. Piękne miejsca. Wspaniałe byłoby zobaczyć je na własne oczy. Weekendowe uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Qué bonito y divertido paseo ,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za klimat ! jestem wielką zwolenniczką streetfoodu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń