wtorek, 21 lipca 2015

zostałam "wedingplanerką" :-)

Dziewczyny dziekuje za miłe słowa i kciuki za zdrówko. Bardzo tego potrzebuje. Zachecilo mnie do pisania o tych moich obecnych zajętosciach. Stad moje dzisiejsze zwierzenia odbiegajace bardzo od dotychczasowej tematyki.

Mój brat bierze ślub i postanowili z przyszłą bratową, że ja zajmę się salą i organizacją, bo nie ogarną wszystkiego. I w ten oto sposób spełniło się moje marzenie, które po obejrzeniu "Powiedz tak" (15 lat temu) zakiełkowało w mojej głowie. Scena w której Lopez pokazuje zestaw pierwszej pomocy powaliła mnie na kolana (bardziej niż cała intryga).
I stało się.
Planuję ślub!
 
 
Zaczęłam od rozeznania w trendach. Najbardziej na czasie są oczywiście amerykańskie magazyny. Buszowałam po sieci, że aż dymiło. Przejrzałam blogi, czasopisma i poradniki.
Okazało się, że od tego sezonu zaczęły panować bardzo mocne kolory.
 
żródło - w lewym rogu zdjęć (http://issuu.com/blisscelebrations/docs/_issuu_2015_d_final )
Marsala to nkolorolor roku, ale jak przewidywałam bardzo powoli wchodzi do mody użytkowej. Myślę, że może zakrólować na jesiennych weselach.
brunetek zielen pięknie podkreśli urodę brunetek.
Złoto jest ładne tylko w wysokim standardzie, więc na przeciętnym weselnym wystroju może trącić tandetnym jarmarkiem. Dlatego należy bardzo uważać z tym kolorem.
Piękny, soczysty odcień koralowego wchodzi przebojem do mody i wnętrz. Połączenie z pomarańczem jest naturalne, ale teraz hitem jest zestawinie z jasnym różem. 
Lawenda latem lateme modna, ale ciemny, bakłażanowy fiolet to chyba niespotykany kolor weselny.

Jeszcze chyba na nasze polskie imprezy nie dotarły masowo takie barwy. Są bardzo wyraziste i zdecydowane.
Tłumią też trochę biel.
Moi przyszli nowożeńcy woleli więcej tradycji, więc poszłam w róż.
 

Modnych kombinacji z różem jest również cała masa -Uff:




to powyżej połączenie podoba mi się bardzo, ale obawiałam się o morelowe dodatki
I stanęło na ....
 
 
różowo-jasno szaro-białej kompozycji
 
Jeśli mowao trendach 2015 to wymienię jeszcze:
1. Kolorowe buty panny młodej
 
 
2. Kolorowe dodatki młodych 
 
3. nagie torty
4. wesela tematyczne
5. wesela w ogrodzie
 
Polecam też poniższy link: 


To tyle na dzis.
Cdn...

2 komentarze:

  1. Moje gratulacje!!! Kochana, na pewno poradzisz sobie super!!!
    wakacyjne uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takiej roli!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń