piątek, 27 marca 2015

Zmiany w łazience

W grudniu zaszły w mojej łazience zmiany wystroju, ale jakoś nie było okazji pokazać. Pomyślałam, że wiosenne porządki są do tego przyczynkiem. W końcu na blogu też warto posprzątać :-).

Pierwotnie dodatki były takie lekko grecko-nadmorskie i kolorowe. Ale widzę, że czym dalej w las tym bardziej skłąniam się ku spokojowi i "minimalistyce". Mówienie o minimaliźmie w moi wystroju jest dużą przesadą, ale dla mnie to jest duuuży minimalizm :-)))).

 
Co gdzie kupione:
- piękne stare naczynko na perfumy dostałam od kochanej Aniutki (myślę, że w nowej lokalizacji jest mu lepiej ),
- naczynka przezroczyste to nabytek z jednej z kolekcji Empiku,
- buteleczki z żelem i mleczkiem pochodzą z TKMaxa,
- fragment paterki ze sklepu z używaną odzieżą na Rondzie Wiatraczna (polecam ten ciuchland - mają dużo angielskich wyposarzeń kuchennych)
I tak zebrane do kupy stworzyły małą łazienkową kompozycję.



- płyn do płukania buzi znalzał sie w butelce po Coca-Coli :-) do tego fajna zatyczka ...



 




 
Przemalowałam mój koszyczek nad wanną i chybaj w bieli mu ładniej. Dokupiłam w TKMaxie dwa  ładne szklane dozowniki (tzn. kupiłam żele pod prysznic za chora kwotę 24 zł, ale wiedziała że butelki zostaną na długo).
Na wyprzedaży w Empiku napatoczył się zdekompletowany świecznik, a ja go od razu widziałam w mojej łazience.
 
 

   

   
 
 
Co myślicie o tej odmianie?

3 komentarze:

  1. Jak ładnie :) zmiana na sto procent udana:) Pięknie!!!!
    Ładniutkie flakoniki i pojemniki:)
    wiosennie pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze die ze podoba Ci sie. Dobrego weekendu

      Usuń
  2. Hi dear Gabi L que bonito tu baño l lleno de detalles encantafores

    OdpowiedzUsuń