środa, 4 lutego 2015

Wyniki Candy oraz Jakie przedmioty noszę w torebce?


Jakie przedmioty nosisz w torebce?


Zawsze podobały mi się takie prezentacje na ostatnich stronach gazet :-). W większości pewnie wystudiowane,  ale co tam :-). Odrobina ekshibicjonizmu jest miła. Ponieważ ma być to post o wynikach Candy to chciałam coś dodać od siebie. 


W mojej torebce zawsze mam:

1) małą lub większą portmonetkę
W zależności od wielkości torebki i wyjścia. Najmniejszą noszę na zakupy spożywcze, bo wtedy żadne karty lojalnościowe nie są mi potrzebne. Na codzień nosze teraz moją błękitną, którą niedawno pokazywałam i jest na zdjęciu powyżej.

2) kalendarz na notatki 
Uwielbiam mieć go zawsze pod ręką, pomimo mody na elektroniczne zamienniki lub pakowania wszystkiego do komórki ja lubię pisać długopisem, notować, ustalać terminy i spotkania przerzucając kartki kalendarza. W tym roku udało mi się kupić całkiem zgrabny, biały kalendarz w TKMaxie. Lubię mieć porządny kawałek strony, ale zarazem poręczny rozmiar.

3) potrzebny tez jest dobry długopis
Mój jest różowy, żaden plastik - porządny metalowy wielokrotnego użytku. W dou piszę zielonym piórem, ale żal mi go nosić na miasto.

4)no i teraz klu tematu: breloczek do kluczy
Pewnie jak większość z Was - poszukuję zawsze kluczy w torebce. Z tego powodu muszę je mieć na wyróżniający się breloczku, bo łatwiej je dostrzec. Poza tym kocham te malutkie gadżeciki. Kupuję często w podróży, a potem żal mi ich nosić bo się zniszczą. Wieszam je więc jako ozdoby, jak pokazywałam TU


Może jednak przejdę do sedna. Ostatnio zepsuł mi się poprzedni brelok (ładny duży granatowy, więc widoczny, ale z filcu). Szukałam czegoś odpowiedniego i nie szło mi... W tym samym czasie zakupiła u Sylwi piękną poduchę. I jakież było moje zdziwienie, gdy z poduchą dotarł w prezencie przepiękny breloczek!!! Cudowny zbieg okoliczności!!! Jestem przeszczęśliwa z powodu tego cacka: "złoty gepard", elegancki, z dwoma malutkimi kryształkami. Jeszcze raz Sylwia dziękuję. A jak wam się podoba???

5)Maść arnikowa 
Jest niezastąpiona, więc od kilku lat nie rozstaję się z nią. Świetna na popękane i wysuszone usta, na poparzenia i ukąszenia, trudno gojące się skaleczenia i inne problemy ze skóra. W zimie jest jedynym krem, który mogę użyć bez konsekwencji przyzwyczajenia się do niego mojej skóry ust. Świetnie natłuszcza.W lecie przydaje się na nieprzewidziane okoliczności.

6)Krem do rąk w wydaniu mini
Od dłuższego czasu jest to Kamill, bo ten produkują w małej tubce. 



7)mini perfumiki
Psik, psik i od razu lepiej;-).

8)paczka chusteczek higienicznych
To jedna z tych rzeczy bez których nie ruszam się z domu, ale nie lubię obrywających się tych plastikowych opakowań, więc kiedyś znalazłam coś troszkę trwalszego - to takie czerwone plastikowe opakowanie poniżej :-).

9)mini kosmetyczka
na niezbędne drobiazgi oraz gumki do włosów, kolczyki, kosmetyki

10)mini grzebyk/szczotka
Uwielbiam markę Muji i jej kolekcje podróżne. Wszystko przeyślane, do bólu praktyczne i neutrealnie wydane. Do codziennego użytku wybrałam składaną szczotkę do włosów. Dzięki temu mieści się do mini kosmetyczki :-)
Moje typy w Muji


11) Zawsze mam przy sobie też gumę do żucia
Noszę ją w pamiątkowym metalowym pojemniczku po pastylkach.

12) Zabrakło jeszcze telefonu
Oczywiście zawsze jest przy mnie, niezależnie od wielkości torebki. No jedynie do warzywniaka, piekarni i sporzywaczaka pod domem wychodzę bez :-). 



I potem panowie się dziwią, że mamy duże torebki. Hi, hi, hi....

A jak wyglądają wnętrzności waszych torebek? Zdradzicie?

A na koniec to na co pewnie oczekują uczestniczki Candy.
Nie było Was dużo, ale to chyba lepiej bo wzrasta prawdopodobieństwo wylosowania :-).
Szczęśliwą wygraną jest....


nr 7 czyli negatyfffka




Gratulacje!!!
 proszę o adres do wysyłki na mojego maila :-)

14 komentarzy:

  1. ładna ta portmonetka ,a ja z tej serii co Ty uzywam maści rumiankowej , a breloki tez uwielbiam przywozić z róznych stron śiwata i tez żal nosić totaka pamiatka brelok lub magnes

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten portfelik jest śliczny!!! Dziękuję za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Negatywki, tobie Gabi dziękuję za zabawę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola amiga querida !! Felicidades por los premios .. Espero que tengas un bendecido día
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ja? Naprawdę? Już piszę maila!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny portfelik:)
    w mojej torebce mam zawsze wiele niepotrzebnych rzeczy... i zawsze mam bałagan:):):)
    ściskam ogromnie kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, to ja WAM dziękuję za udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej w torebce zawsze mam balagan, do tego czapkę Ukochanego bo ciemnota, zrobiazgi dzieci bo "mamo wsadź do torebki", stare rachunki i chusteczki...Nie ma się czym chwalić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare rachunki to jakieś przekleństwo. Wydaje się, że już wyjęłam, ale ona są tam zawsze :-)

      Usuń
  9. Uj po czasie luknekam. Może następnym razem ;) Gratuluję szczesciarze. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej koleżance! Oj trzeba próbować dalej :-)
    A u mnie w torebce nadmiar starych paragonów... miliony!
    A że przy dzieciach - rękawiczki różowe, rysunek z przedszkola, kapcie jakie wymieniłam starszej w szkole, mnóstwo wizytówek... oj sporo wymieniać. Dobrze że "torebka-worek" wszystko pomieści :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Szczęściarze!
    Śliczny portfelik i breloczek:-)

    OdpowiedzUsuń