czwartek, 12 lutego 2015

Wiosno przyjdź!

Postanowiłam pozaklinać wiosnę, 
bo czuję się wyczerpana niby zimą i pochmurną pogodą

Wiosno, wiosno hop, hop! 
:-)

Na początek gramy w zielone!!!




U mnie tak jak widać też u Was, coraz więcej ...



  Można też sobie umilać oczekiwanie małymi szyjątkami. 
Znalazłam świetną inspiracje :-)

lub papierowymi kwiatami :-)
 


 i z innych drobiazgów



źródło net

a na koniec jak już nic nie zadziała...
trzeba uzbroić się w:
- wesołe ubrania...
- i świetny humor ...
:-)
a jak ma być dobry humor 
to oczywiście trzeba iść na zakupy :-)
 
i ja stosując zasadę minimalizmu skończyłam na ulubionej gazetce 
i przecenionym gadżeciku



 kinkiecik naprawdę by się przydał



 co o tym myślicie?

24 komentarze:

  1. Me encantan esos narcisos !!! Es una flor que tiene muchos cuidados pero es de una belleza sin igual

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wysyłam Ci słoneczko ode mnie, bo u mnie dziś pięknie świeciło:)
    szafirki to ja uwielbiam, musze koniecznie je zakpić:) ale hiacynty też kocham:):):):)
    ślę uściski słoneczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za słońce baaaaaaaardzo się prztyda!

      Usuń
  3. Zielono u każdego w domu, ale czekam na tę właściwą zieleń za oknem! To dopiero pobudzi i nakręci do działania :-)
    Gabi czekam na info o gazetniku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wiem nawalam bardzo, ale ta ciemność mnie przytłacza. obiecuje poprawę
      dziękuję

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Moze wspolne nawolywanie cos jednak da

      Usuń
  5. no tez czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez postanowilam pozaklinac i tez sobie tak posadze cebulki :) swietnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne umilacze czasu :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć , - widzę, że wiosna u Ciebie na całego i humorek dopisuje ! - świetne zdjęcia - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć , - widzę, że wiosna u Ciebie na całego i humorek dopisuje ! - świetne zdjęcia - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj słońce które teraz świeci tylko potęguję tę wiosenną radość :-)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Prawda! Ja chciałabym mieć chwilkę by je uszyć :-)

      Usuń
  11. Również zwróciłam uwagę na ten kinkiet. Jest boski.
    jeśli chciałabyś klosze ode mnie to mogę go zrobić na specjalne zamówienie, w dowolnym rozmiarze. Daj znać, jeśli jesteś chętna. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawia klosz oczywiście :-).
      Ten konkiet jest tak mile elegancki że nie mogę się mu oprzeć

      Usuń
  12. Świetne, wesołe projekty:) Kinkiet będzie pasował pięknie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie, że napisałaś o kinkieice :-)

      Usuń