poniedziałek, 2 lutego 2015

Katalogi... i moda na deski...

Mam dziś koszmarny dzień. W weekend spadła półka niszcząc pół ściany w sypialni. Muszę nauczyć się kładzenia gładzi, bo na taki kawałek nikt mi nie przyjdzie. Pewnie będzie się to ciągnąc z rok, szpecąc sypialnie. Załamka. Nie mam pomysłu jak zawiesić półkę, bo okazuje się że kołki w mojej sypiącej się ścianie nie wytrzymują.

Jakoś wytrąciło mnie to z równowagi. Więc samej sobie na pocieszczenie, cos romantycznego wstawiam. 


***
Ale, żeby było też coś dla was, poza moim wypowiadaniem smutków, zamieszczam wiosenne katalogi i dzielę się spostrzeżeniem na modę na drewniane deski, również jako dekorację kuchni.
Naturalne elementy nadal w modzie co pokazują poniższe wiosenne katalogi:
Katalog Madam Stoltz

Pamiętacie drewniane przybory kuchenne w skarpetkach?


Katalog Artewood


Kilka przykładów na eksponowanie deski w kuchni z blogów:
    


 

I na koniec Polski katalog meblow, dla mnie super!


11 komentarzy:

  1. Kochana, nie przejmuj się pierdołami, nie warto! nie kładź gładzi, tylko zrób sobie nierówny wzorek - łatwo zrobisz, bo starać się nie trzeba, a wygląda mega! ja mam chyba tylko w łazience położoną gładź, bo nie cierpię takich gładziutkich ścian:/ paca w rękę i naprzód - koliste ruchy, albo mazaje, albo znaczki, możliwości tak wiele.

    co to kołków, to musisz chyba postawić na jakieś porządne kotwy. nie wiem z czego ściana jest i jak cięzka półka, ale pewnie każdy specjalista ci poradzi. albo półkę powieś na linach - na suficie, ale przy ścianie :)

    głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sardynka masz ty pomysły :-). Dzięki za ciepłe słowa. Myślę o kątownikach - ściana niby z cegły ale ma olbrzymie przerwy na cement jakiejś lipnej jakości i się sypie jak by to był sam piasek. Nie wiem czy umiem te mazaje. A czym to robisz? Tynkiem?

      Usuń
  2. Zgadzam sie z Sandrą, nie przejmuj się!!!
    Ale te inspiracje ach... jakie cudne!
    milutkiego tygodnia moja droga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za otuchę Natalia. Tobie też miłego tygodnia życzę

      Usuń
  3. Małgosiu, w ogóle nie przejmuj się takimi rzeczami, szkoda zdrowia:))). Świetne inspiracje z deskami!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu niby tak, tylko patrzeć ciężko. Dzięki za pocieszenie :-)

      Usuń
  4. Dasz rade z ta polka i ściana! Zobaczysz:) inspiracje cudne! Kocham drewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wiarę większa niż ja sama mam :-)

      Usuń
  5. Widac tak miało byc :D polke przewies a dziure zasłon obrazem/plakatem! Testowane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest prosto. Półka nie zmieści się w innym miejscu, a dziura jest tuż nad łóżkiem - to za nisko na obraz. Będę walczyć z jakimś tynkiem jednak.

      Usuń
  6. Zdjecie z katalogu Madame Stoltz jest świetne:)Cudowna arąnżacja desek:)Pozdrawiam serdecznie;)
    PS.mam ogromną słabosc do drewnianych dech:)

    OdpowiedzUsuń