piątek, 9 stycznia 2015

Piękna bielizniarka

Przepraszam za długą nieobecnośc i zaległość w sprawie:

zdjęcia umieszczę w weekend,
ale mam małą rewolucję w mieszkaniu.
Dotarła do mnie zakupiona przed ponad rokiem, odnowiona bieliźniarka. Jestem fanem mebli z lat 50-70tych robionych na wysoki połysk, dlatego rozpływa się nad urodą mebelka. Problemem jerst tylko brak miejsca w pokoju. Musze coś się pozbyć. Na razie opróżniałam eble, przestawiałam, zmieniałam ich zawartość. Istny bałągan.
 
To takie pierwsze fotki:
 
 
 
Nie wiem czy zaglądacie na blog Aniutki - polecam.
Ania bierze udział w konkursie IKEA i jeśli spodoba Wam się jej stylizacja to zachęcam do  głosowania :-):

4 komentarze:

  1. naprawdę piękny mebel. ja tez kocham meble z tamtych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna... Uwielbiam takie mebelki....
    kochana, udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny mebel, jak dla mnie to piekne art deco :-) zazdraszczam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola Gabi querida!! Que lindas fotos !! Que tengas un entretenido fin de semana
    Cariños

    OdpowiedzUsuń