wtorek, 30 grudnia 2014

świąteczny nastrój trwa

Widzę, że niektórzy żyją już Sylwestrem, ale ja się nigdzie specjalnie nie wybiera więc ciągle zatapiam się w uroku świątecznych dekoracji.
Przed Świetami nie miałam jak zamieścić moich zdjęć i dopiero teraz zebrałam je wszystkie. Bardzo dobrze się czuję w tym moim saloniku. Nie mogę robić zdjęć bez oświetlenia, ale zapalone świece, lampki i łąńcuch tworzą klimat jak w dzieciństwie.
 








 
 




 
dziękuję moim blogowym kolerzankom za inspirację

5 komentarzy:

  1. Kochana, pięknie u ciebie! I jaka śliczna choinka!!!
    Z całego serca życzę Tobie i Twoim bliskim kochana, cudownego roku 2015! Niech będzie szczęśliwy i pełen miłosci:)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego na Nowy 2015 Rok! Samych radosnych dni i wielu powodów do UŚMIECHU :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciłam się drucianym kloszem.

    Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny wielkie dzięki za życzenia. Jeśli chodzi o klosz druciany to chodziłam w koło niego przez miesiac(TKMax) i stwierdziłam, że skoro nadal na mnie czeka to musi być mój :-)))

      Usuń