poniedziałek, 8 grudnia 2014

strojenie..strojenia czas zacząć

Naszła mnie taka refleksja ostatnio przeglądając cudowne blogi wielu kolerzanek, że nie dorównam nigdy zdjęciom robionym aparatem, nie móeiąc o lustrzance. Jakoś martwi mnie kiepska jakość tych moich zdjęć, ale pewnie jeszcze długo tak zostanie. Nie mam też za bardzo czasu nauczyć się obróbki i często nie mam nawet czasu coś skomponować porządnie, więc mogę wam zaprezentować taką sobie jakość tych moich wytworów.
Dziś chciałam zamieścić kilka moich wytworów ;-). Chyba nadchodzi czas zabrać się za dekorowanie domu na święta. Pewnie jeszcze z raz wszystkie dekoracje poprzestawiam, ale na dziś jest jak poniżej :-).
Bardzo się ucieszyłam z nabycia srebrnego konika na biegunach. Od zawsze kojarzył mi się ze świętami i zachodnimi katalogami. Był moim dziecięcym marzeniem, ale jakoś nigdy nie udało się zrealizować w realu. Teraz cieszy choć taki mały.

Na początek zrobiłam jeszcze w listopadzie tak w nawiązaniu do trendów "zwierząt leśnych" - jeleniowe świeczki. Teraz pysznie nadają świąteczny klimat.




W zeszły weekend otworzyłam małą wytwórnię kartek świątecznych.
 




 
zrobiłam też kilka kotylionów światecznych i zamierzam teraz rozwinąć produkcję :-).


 
 

 


17 komentarzy:

  1. Hej!! Świeczuszki są cudowne!! Kradnę pomysł:-) O karteczkach juz nie wspomnę, bo są naprawdę piekne, więc zdjęciami martwić się nie musisz wcale, skoro takie cudowności "majstrujesz" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz oczywiście pomysł :-). Dziekuję ślicznie.

      Usuń
  2. Czasami nieistotna jest jakość zdjęć , wystarczy gdy widać na nich to radochę z tworzenia i dekorowania swojej przestrzeni , a u Ciebie Gabi to widać :) Te świece z rogaczami robią naprawdę wrażenie ! Do kotylionów i kartek w tym stylu to jam słabość :) Ślicznie i świątecznie , tak trzymać ! Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana jesteś. Słowa otuchy czase są potrzebne.

      Usuń
  3. Małgosiu, widać już klimat Świat u Ciebie, super konik i świece wyszły CUDOWNIE!!! A karteczki śliczne, podziwiam Twoje zdolności:)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuję. Powolutku startuję światecznie.

      Usuń
  4. Kochana, a mnie sie twoje zdjecia podobają i widać na nich to co najważniejsze:)
    Ślicznie przyozdobiłaś świeczki:) I karteczki jakie piękne!!!
    Cudny u ciebie klimacik:)
    przesyłam serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio bardzo jestem wdzięczna za te dobre słowa. Dziękuję Ci. Całusy

      Usuń
  5. Świeczki super pomysł....całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu bardzo. Trzymaj się!

      Usuń
  6. Nieźle się napracowałaś, także muszę coś wymyślić karteczkowego, bo dawno się tym nie bawiłam, a kiedyś to nawet album popełniłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow to masz większą wprawę niż ja. Pewnie pójdzie ci jak z płatka :-). Pozdrowionka

      Usuń
  7. Bardzo ładna ramka i cudny konik , kartki wyszły Ci bardzo ładne , a swieczki jaka metoda robiłaś ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jelenie przykleiłam na klej do decoupagu świec, ale na zwykły decoupagowy też bez problemu da się, bo to wydruk jest. Lekko wcześniej zmoczyłam papier żeby ładniej się ułożył na świecy i łatwiej wszystkie bąbelki usunąć.

      Usuń
    2. jak wtapiam ciepłą łyżką motywy serwetkowe ;)

      Usuń
    3. To fajna metoda. Nie znałam. Muszę popróbować.

      Usuń
  8. Hi dear Gabi ! Que bonito esos trabajos , me encantan esas velas con reno ! deseo que tengas un bendecido fin de semana
    Cariños

    OdpowiedzUsuń