środa, 12 listopada 2014

obrusowe inspiracje

 Idąc za ciosem wczorajszej stylizacji. Postanowiłam dziś pstryknąć stylizację a'la hiszpania!!!










***
Przedstawiam Wam również pomysły z netu. (Zapraszam też na posta poniżej z prośbą o wasze pomysły i do "podziwainia" mojej skromnej zastawy.

Kolejne inspiracje interentowe na brązowy obrus:
1) Biały z brązem wygląda bardzo dostojnie.


2) Brąz z fioletem dla mnie jest bardzo smutny


3) Z żywym błekitem dodaje energii i jest wybitnie moim ukochanym połączeniem






4) Najbardziej nieoczywiste to połączenie z różem ale wypada znakomicie



  

5) Z pomarańczą wydaje mi się strasznie oczywistą stylizacją i oklepaną



6) Brąz z zielenią to naturalna kompozycja,ale jakoś na stole w tkaninach wydaje mi się sztuczna.


7) Brąz i złoto to świetny pomysł na wielkie gale i uroczystości ale raczej jesienno-zimowe kiedy ciężkość dekoracji jest usprawiedliwiona.






5 komentarzy:

  1. Kochana, powiem szczerze, znów jestem zauroczona!!!! Pięknie!
    milutkiego dnia, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak miło czuć sympatę w Twoich opiniach :-)

      Usuń
  2. Witaj Gabi - pięknie nakryty stół - w takim klimatycznym otoczeniu jedzonko będzie wspaniale smakowało - pozdrawiam serdecznie
    półeczkę do łazienki kupiłam w Niemczech na przecenie - jak coś podobnego znajdę dam znać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki kochana, bo patrzę w TkMax i na razie nie ma podobnych.

      Usuń
  3. Pięknie zaaranżowany stół, cudne kubeczki udało ci się zdobyć
    Pozdrowienia
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń