wtorek, 11 listopada 2014

11.XI

Zacznę od mojego wyzwania obrusowego. Dziś przedstawiam wystrój narodowy.Wyciągnęłam stary serwis po dziadkach, stylizowany na "księstwo warszawskie" świecznik, czerwone podkładko-serwetki. Jeśli chodzi o brązowy obrus to złoto i czerwień są klasycznie dobieraną kolorystyką. Co o tym myślicie. Świąteczna kawa byłaby bardzo stylowa. Troszkę jak u Cioci na imieninach :-))))). 

Myślę aby następne stylizacje zrobić w bardziej szalonych kolorach :-). 

Jakie kolory proponujecie?














  
***
        A na koniec fotka z miasta


P.S. Postanowiłam wam jeszcze pokazać inspiracje sieciowe:
 





7 komentarzy:

  1. Ale pięknie i elegancko nakryty stół... ślicznie, bardzo mi się podoba!!!!
    uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalia za cieplutkie słowa i pozdrawiam

      Usuń
  2. Co za serwis ! Co za sztućce ! No,no, stół wygląda bardzo wytwornie . Szkoda że do zdjęć nie zapaliłaś świec, ich blask dodałby do tej elegancji jeszcze trochę magii :) Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram sztućce powolutku i na razie mam obiadowe, jeszcze śniadaniowe muszę wylukać:-). Dziękuję Cat! Bałam się, że świeczki odbiją światło i nic nie będzie widać bo ja mam kiepki aparat.

      Usuń
  3. Gabi podobny serwis obiadowy mam u siebie (prezent ślubny od babci) i muszę przyznać ,że bardzo lubię Klasyczne połączenie bieli i złota, w parze z białym nakryciem stołu zawsze wygląda ponadczasowo i elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to miło jak takie zastawy przechodzą z pokolenia na pokolenie. Mój był u Dziadka na wszystkich ważnych imprezach. Niestety Dziadek odszedł i wtedy zamówiłam sobie ten serwis.

      Usuń
  4. piekny serwis uwielbiam takie "wiekowe" stól zastawiony przdnio :)

    OdpowiedzUsuń