środa, 15 października 2014

widziałyście gdzieś w polskich sklepach....

Dziś również będzie post o różnościach, które przytrafiły się ostatnio.
Na początek moja mała zmiana w kąciku biurowym. TU można zobaczyć jak było.
 ***

Ze wspomnianych nowinek, zacznę od tego, że na blogu Velour Home zostałam wytypowana do testowania obrusu - http://velourhome.blogspot.com/2014/10/mia-wiadomosc.html
Z wielką radością i ciekawością przetestuję obrus. Uwielbiam robić stylizacje stołu na imprezy rodzinne i wizyty gości, więc oczekuję tego z niecierpliwością :-). Oczywiście będę zdjęcia zamieszczać na blogu.



***
A teraz sprawa związana z tytułem maila: mam do was prośbę o pomoc i pytanie: czy nie widziałyście gdzieś w polskich sklepach....takich świecących kul???



Można je kupić TU, ale nie rozumiem ani słowa i nawet nie wiem czy te 79 to w euro??? Może ktoś wie w jakim języku jest ten blog i rozumie podpisy pod produktami?
Zachwycił mnie ten łańcuch i super pasowały by na Święta.

***
Poszukując lamp do mojego mieszkania, które jest prawie bez lamp i kinkietów z powodu mojego niezdecydowania, trafiłam na taki super sklep - http://loftbar.pl/
Znalazłam tyle cudowności w nim:



Cudnie do tych przedmiotów pasowałoby takie lustro z IKEA
HÖNEFOSS Lustro IKEA Można łączyć uzyskując dowolny kształt i rozmiar

 A na koniec nowy katalog Dekorii:

19 komentarzy:

  1. Gabi świetne te kule, niestety nie trafiłam na takie jak dotąd...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, to jeszcze raz ja :)
    widziałam je przed chwilą u Laurentino :) W komentarzach pisała, że je sprzedaje. Powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś wielka! Bardzo Ci dziękuję :-)

      Usuń
    2. Wklepałam sobei w translatora z google i wyszło mi takie coś . A ten jezyk to szwedzkia ......... To wiejskich nici srebrne światło piękne paciorki.Najlepszą rzeczą w tym światła pętli jest to, że jest zasilany z baterii, dzięki czemu można zawiesić / umieścić go dokładnie tam, gdzie chcesz w domu. Istnieje również czasomierz w pętli światła!

      Kolor: Srebrny

      Światła: Ciepła biel (bursztyn)

      Baterie: 3 x AA (baterie nie w zestawie!)

      Rozmiar: długość całkowita 2,8 m

      Zastosowanie: Indoor

      Prace zegara, jak to, można umieścić go w pozycji, jeśli chcesz, aby świecić przez 6 godzin, a następnie będzie się w ciągu 18 godzin. Nie używać timera, a następnie użyć tylko stan ON i OFF.
      Konto Klarna - od 4 SEK / miesiąc
      79

      pozdrawiam Ula

      Usuń
    3. Jestes wielka! Nie wiedziałam nawet że takie możliwości ma google. Bardzo Ci dziekuje. Świetna rzecz.

      Usuń
  3. Gabi -na allegro sa takie kulki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no to szukam bo wcześniej nie udało mi sie nigdzie wygrzebać. Dzieki wielkie.

      Usuń
    2. Nie udało mi sie znaleźć choć przeszukałam wszystkie łańcuchy, girlandy i kule.

      Usuń
  4. To ja jeszcze dorzuce, ze w zeszlym sezonie byly w home&you, moze I teraz sie pojawia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achaśka. Będę szukać w takim razie do skutku - hi, hi, hi. Dałaś nadzieję. Całuski

      Usuń
  5. Śliczna zmiana w kąciku biurowym!
    A te kuleczki świetlne cudne, bardzo mi się podobają!
    udanego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Wzajemnie fajnego dnia.

      Usuń
  6. Śliczne są! Mam nadzieję, że znajdziesz, ja niestety nigdzie nie widziałam, ale dziewczyny coś podpowiedziały:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie że można na was liczyć. Już odezwała się Agnieszka z Laurentino, więc mam nadzieję na pozyskanie przed gwiazdką tych cudeńków. Życzę Ci miłego dnia Aniu!

      Usuń
  7. HI Gabi ! Que hermosa guirnalda ! I hope you have a nice day
    Angelica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! I'm looking for this "guirlanda" and find on http://mojschabbychic.blogspot.com/

      Usuń
  8. Gabi, kochana, przeslalaś mi do siebie namiary, bo ja nic nie dostałam????
    Sciskam :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajrzałam do Ciebie po długiej nieobecności ;)
    Czy o takie lampki chodzi? Widziałam na home&you:
    http://home-you.com/pl/salon-artykuly-dekoracyjne/167004723-lampki-balls-5901162251239.html
    Pozdrawiam serdecznie, Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Podejdę zobaczyć, bo okazało się że rzeczywiście bywają te łańcuchy i to w różnych wielkościach kulek. Ja kupiłam u Laurentino - takie malutkie :-)

      Usuń