sobota, 11 października 2014

nowinki oraz smaki i zapachy

Dziś taki zbiór różności. Chciałam podzielić się moimi nowinami :-).
Wracając od dentysty zahaczyłam o Klifa w którym jest jedyny H&M Home (więc nigdy nie jest mi po drodze) i nie umiałam wyjść z pustymi rękami. Późno wróciła więc aranżacja zimowa poduszek taka na szybko jeszcze z metkami :-)))).



Na dole wakacyjny nabytek szara drewienkowa taca (przecena Empik).
Pod tacą ukrywa się pufa szara dziergana (to była jakaś super okazja na Westingu -taniej niż w Biedronce :-) oraz mały chodniczek (też z Westinga)
 

I mam do Was pytanie czy pasują obie strony poduszek do tego układu, czy tylko ta szara?
 

***

Drugie z moich nowości to przepyszna herbata!



Wiem, że niektóre z Was już dobrze znają tą markę i herbatki. Ja nie miałam jakoś okazji jej popróbować. I nagle okazało się, że koło mnie w kawiarni można za 5 zł zamówić dowolną herbatkę (co prawda tą wersję torebkowaną) i zaczarowała mnie zielona herbatka z koprem i innymi dobrociami:
Niestety herbatka nie jest tania bo taka pucha kosztuje ok. 125 zł. Ja kupiłam sypane 50 dkg za 45 zł. Parzę wieczorkiem do czytania książki (oczywiście kryminału). Super miło!


Nawet znalazłam u jednej blogerki sklepik z francuskimi frykasami i są herbatki - http://mojamalafrancja.pl/19_kusmi-tea

***
Przeglądają powyżej podany sklepik natknęłam się na przysmak z moich podróży. To cudo spróbowałam w Belgii. Tu znajdziecie we francuskich słodkościach (choć wydawało mi się to czysto belgijskim specjałem) gorąco polecam łakomczuchom Krem korzenny Speculoos - http://mojamalafrancja.pl/dla-lasuchow/197-krem-korzenny-speculoos.html
Dla mnie nutella przy tym wymięka :-)

Znalazłam też przepis do własnej roboty - http://ciasteczkolandia.blox.pl/2013/12/Krem-z-ciasteczek-korzennych.html i przepis na mieszankę przypraw do tych ciasteczek - http://pistachio-lo.blogspot.com/2013/10/mieszanka-przypraw-speculoos-sezon.html

***

Na koniec polecam najnowszy katalog IB LAURSEN 

 
powyższe zdjęcia pochodzą z nowego katalogu firmy IB LAURSEN - katalog

10 komentarzy:

  1. Poduchy po prostu extra!!!pierwszy raz widze taki krem, czy on jest wlasnie w smaku ciasteczek speculoos? u niemca sa one bardzo popularne, poszulam tego.kremuw skepach:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak dokładnie smakuje. pychotka :-), poszukaj poszukaj warto. ja zbieram się do zamówienia w necie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne poduchy! Pasują obie strony:) taca rewelacyjna!!!! przytulnie i miło:)
    udanego tygodnia kochana, uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinie. Jakoś nie byłam pewna. Nawzajem fajnego tygodnia!

      Usuń
  4. Poducha bardziej mi odpowiada w wersji różowej. Jest weselej i ciekawiej. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulino za radę, ja własnie się zastanawiałam czy nie za bardzo kontrastuje :-)

      Usuń
  5. Nieustannie ubolewam nad tym ,że H&M Home nie prowadzi sprzedaży internetowej ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cie doskonale. Mam niby ten H&M, ale jest w takim miejscu, że byłam dopiero 2 raz od otwarcia, bo nie mam samochodu ;-(

      Usuń
  6. Słyszałam o tej herbatce może gdzieś trafię na nią :) a krem można kupić w Czechach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze do Czech sprowadzają, a do nas jakoś nie. Herbatkę goraco polecam!

      Usuń