piątek, 31 października 2014

Biała dynia

 Jakoś obce mi jest świetowanie dziś, wolę nasze rodzime tradycje i zbliżająca się zadume. Lubie to wspolne wspominanie tych ktorzy od nas odeszli. Opowieści o przygodach babci, dziadka, bliskich znajomych, wujków, cioć.... czasem ta sama historia co roku, a czasem jakiś odkrywczy szczegół z przeszłości... Więc dziś już planujemu u kogo o której się spotkamy, kto robi wspólny obiad... Przeglada sie zdjecia, planuje i kupuje... 
Żeby zachwać klimat białe dynie na jutrzejsze Święto!








Inspiracje:

http://dyniowelove.pl/
http://anne-homesweethome.blogspot.com/2014/10/dyniowe-love.html#more

Na koniec moja własna biała dynia już pokazywana.

18 komentarzy:

  1. Świetne dyńki wyszukałaś! A Twoja też super,uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się udało, jedną malutką białą dynkę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie że ci sie trafiła! Są piękniutkie.

      Usuń
  3. Wszystkie piękne dynie, ale twoja najpiękniejsza:)
    ściskam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wczoraj myślałam o Tobie i jaka niespodzianka :-)

      Usuń
  5. Pierwsza jest obłędna ! pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne pomysły na dynie:) Twoja wspaniała! Może kiedys i mnie uda sie udziergac taką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja poszłam na łatwiznę i zrobiłam z rękawa starego swetra :-)

      Usuń
  7. Czy pomarańczowa czy biała i tak kojarzy mi się z Halloween ;) Piękne sa te białe! Nigdzie takich nie spotkałam. Ale moze za mało wędruje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi białe jakoś nie kojarzą się. podobno tu - http://dyniowelove.pl/ hodują takie i można chyba kupić, tak wyczytałam na jednym blogu, ale jeszcze nie próbowałam.

      Usuń
  8. Białe są piękne, chyba sobie coś w tym stylu sprawię w końcu jest sezon, bez względu na Halloween :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się! Dynia i jesień to jedno:-)

      Usuń