niedziela, 28 września 2014

Jesień zagościła u mnie na całego :-)









Kocham ciepłą jesień, bo daje pamiętać o tej lepszej części roku ze słońcem i zielenią. Odpędzam myśli o chłodzie i ciemnych wieczorach, ale niestety nadchodzą nieubłaganie. Nie jestem fanką jesiennych kolorów w domu (jakoś w tym roku szczególnie odrzuca mnie od pomarańczowych
i ciemnobrązowych motywów. Postanowiłam pozostać przy bardziej naturalnych kolorach.
 
 




 sowa to dla mnie nieodłączny symbol nadchodzącej jesieni


Wreszcie udało mi się zrobić własną dynię, która na różnych blogach króluje od lat. Wydaje mi się udana i cieszę się, że miałam jeszcze kawałek białego swetra do wykorzystania.


i na koniec moje ukochane pióra... zbieram je na mieście - nie przeoczę gdy zobaczę piękne świeże gołębie pióro, udało mi się nawet znaleźć białe i beżowe :-)

 

powyższy i poniższy wazonik upolowany w TIGERZE za niewielki koszt
jeszcze raz sowa - moja zeszłoroczna zdobycz wylądowała w sypialni koło mojej kochanej "eMki"  
 
 
P.S. Jeśli wyprawiacie imprezę helloween to zajrzyjcie do TIGERA- http://www.tiger-stores.pl/ 
 

7 komentarzy:

  1. Kochana , pięknie zaaranżowałaś jesienne akcenty :-)
    Ale jakie Ty masz cudowne "skarby" w domu :-)) No i ten obraz z sową - cudowności ! :-)
    Przepraszam ,że tak mało ostatnio u Ciebie bywam ..ale ogólnie mało bywam hehe :-)
    Ściskam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że zajrzałas. Dziękuję i całusy.

      Usuń
  2. Piórka, dynia, szyszki...tak, zdecydowanie udało Ci się przynieść jesień do domu! piekne aranżacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda wielki dzięki za te miłe słowa. Wreszcie zdążyłam przed końcem jesieni:-)

      Usuń
  3. Ale cudowne jesienne klimaty u ciebie kochana! A ta dynia... no boska po prostu!
    BARDZO mi się podoba!!!
    miłego tygodnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że dynia się podoba, bo z taka nieśmiałością ją kombinowałam:-). Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie uchwyciłaś jesień,a ta cudna dynia to taka kropa nad i :)

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń