czwartek, 12 czerwca 2014

Zmiany gonią zmiany :-)


Ledwo użądziłam mój kącik roboczy, a już go zmieniłam. Kobieta jest bardzo zmienna jednak :-)))). Tak się złożyło, że nagle w piatek dowiedziałam się o wyprzedarzy garażowej w mojej okolicy, która organizowana jest tylko raz w roku. Chciałam się pozbyć wielu nieużywanych już rzeczy, które zalegają piwnicę i mieszkanko. W ekspresowym tempie musiałam wszystko przekopać. Wyprzedaż bardzo się udała...

 
...a przy okazji znalazłam tablicę z dawnych lat z podziałką na poszczególne dni. Odczyściłam i wpasowała się w pracowy kąt jak znalazł.


 Przyokazji polecę wam nowy katalog Bloomingville i komentarz do niego jaki zamieściła na swoim blogu ConchitaHome. Zgadzam się z jej analizą w wielu punktach. Mogę jedynie dodać, że jak zwyklem stylistyka tej firmy mnie zachwyca. Jednak nie umiałabym mieszkać w mieszkaniu dokładnie tak urządzonym. Kocham mixy i więcej zajętej przestrzeni. Wracając do trendów - rzeczywiście mało nowości, raczej retuszowane powtórzenia. Wydaje mi się, że pastele zostały bardzo stonowane - są jaśniejsze i przez geometryczne wzornictwo jeszcze lżejsze, pełne oddechu można powiedzieć. Łączone z jasnym szarym lub bielą mają już troszkę inny wydzwięk. Geometria rzeczywiście króluje i to mnie cieszy. Jakoś od roku sama szukam jej w koło, co troszkę widać w moim kąciku.


 Przy okazji pochwalę się małym nabytkiem do kącika:


miętowe ołówki z Minty House.
Jak zwykle były przecudnie zapakowane i wielką radością było sam proces dogrzebywania się do nabytku :-).


dziękuję

I na koniec mam propozycję małej wyprzedaży. Może ktoś się skusi:


 sztućce różne wzory starych głownie niemieckich pojedyńczych sztuk po 10 zł/szt.
przy zakupie powyżej 3 szt. mogę zmniejszyć do 9 zł
+ koszt przesyłki


przedwojenna karafka na perfumy - oryginalny ArtDeco
wysokość ok. 18 cm
ma maleńkie wyszczerbienie na rancie, ale jak jest zamknięta to nic nie widać
40 zł + koszt przesyłki


buty narciarskie - rozmiar nogi 23,5 cm
twarde - czyli dla wprawnych narciarzy
urzywane przez 5 sezonów, niezniszczone
cena 20 zł + koszt przesyłki


koszyk na duże sztućce (obiadowe)
firmy Riviera Maison
używany, ale bez śladów użytkowania (oryginalna cena 120 zł)
80 zł + koszt przesyłki
można negocjować


gazetownik drewniany
10 zł + koszt przesyłki


chiński kubek z zaparzaczem
15 zł + koszt przesyłki


 















 
elementy oryginalnej chińskiej zastawy
w początkowych latach (50-70) ręcznie wykonywanej, dlatego mogą być lekko nierówne
w tej chwili zaprzestano produkcji
jest to zastawa kolekcjonerska
jeśli pojedyńcze elementy zastawy to cene 20 zł za jeden element
jeśli conajmniej 2 to po 15 zł
+ koszt przesyłki
dziecięcy komplecik śniadaniowy
tależyk ma maleńkie odbicie
5 zł + koszty przesyłki
jak nowa wyciskarka do cytrusów
5 zł + koszt przesyłki
 szklanka/wazonik z TKMaxa
może służyć jako pojemnik na szczoteczki
10 zł + koszt przesyłki

3 łyżki z chińskiej porcelany
cena 1 szt. 5 zł + koszt przesyłki

przetwornik prądu
10 zł + koszt przesyłki (jest bardzo cięzki)

dwojak gliniany
10 zł + koszt przesyłki


Mogę się umówić na odbiur osobisty po godzinie 17.00 lub w weekendy.

Pozdrawiam






7 komentarzy:

  1. ta tablica z dniami tygodnia jest świetna, szczególniew kąciku do pracy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziewczyny, że zaglądacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dzieje się u ciebie kochana!!!! przepiękny kącik stworzyłaś, a tablica- BOSKA!!!!
    buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta upolowana przez Ciebie tablica. Lubię takie pomocne w codziennym dniu drobiazgi.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Tablica z własnej piwnicy :-). Jak to człowiek nie wie czasem co posiada :-)

    OdpowiedzUsuń