niedziela, 15 czerwca 2014

Zakochałam się...

w pewnym marokańskim wzorku


Ja na razie przygarnęłam tylko 2 poduszki, o których pisałam TU


oraz przerobiłam pomocnik biurkowy


wyszło średnio bo papier okazał się niesforny do przyklejania na nierównej powierzchni


marzą mi się jeszcze takie tła półek w kredensie i podkładki na stół.

A poniżej marzenia senne i inspiracje:


taki dywan to chyba tylko we snach...
widziałam podobny w Konforcie ale niestety nie jest szary
bywa taki wzór na Westingu, ale znika w kilka sekund



cała ściana to chyba dla mnie za dużo


ale lustro bardzo, bardzo chętnie bym przygarnęła


materiał też już się skończył, a pomyślałam o uszyciu pościeli ...
był TU :-((( chlip, chlip
może coś takiego:

 ***



A taki zagłówek znalazłam w filmie na podstawie mojego ukochanego serialu...


tadam..........!:





















P.S.
Jeśli byście znały jakieś źródło do zakupu takiego materiału za złotówki to proszę polećcie.

Miłego tygodnia :-)

23 komentarze:

  1. Małgosiu, super inspiracje z tym wzorkiem:), a Twój pomocnik biurkowy świetnie przerobiony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Cieszę się. Następne rzeczy będę przyklejać chyba na żelazko bo się strasznie marszczy duży kawał papieru.

      Usuń
  2. Faktycznie prześliczny wzorek kochana... wcale się nie dziwię, ze się w nim zakochałaś!!!
    Pięknie u ciebie.
    buziaczki ślę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach znam te wzorki - cudne są!!!! A pomocnik wyszedł Ci rewelacyjnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. widzialam podobny w sklepie drecotton

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za podpowiedz - zaglądam już do skpelu :-)

      Usuń
  5. Gabi kochana ten pomocnik przerobiłaś bosko! Jest cudowny !
    Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. oj cudny wzorek fajnie wygląda a listownki i tak mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się
      zawsze fajnie usyszeć że wyszło nie najgorzej :-)

      Usuń
  7. inspiracje świetne, ale i tak najbardziej urzekł mnie pomocnik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem niezmiernie wdzięczna za te miłe słowa

      Usuń
  8. naprawdę fajny ten wzór :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzorek rzeczywiście urzeka, piękny i prosty...dywan i tapeta są rewelacyjne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten wzór taki w stylu glam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że podzielasz ten pogląd :-). masz szalenie inspirujący blog.

      Usuń
  11. Też mi wpadła ostatnio w oko obok chevronów , ta koniczynka marokańska.
    Tkaniny z tymi wzorami możesz kupić tu :)
    http://drecotton.pl/pl/
    P:))

    OdpowiedzUsuń