wtorek, 17 czerwca 2014

Miłość łatwo nie mija :-)

Przeszukałam zasoby internetowe i odnalazłam wiele nowych inspiracji.
Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie pokazać ich.

1) Powszechne są abażury do lamp



niektórzy sami malują wzorek - jak poniżej
 2)Znalazłam gałki w jednym ze sklepów internetowych TU

 niestety nie jest szara i nie pasuje mi :-(

3) w USA są taśmy papierowe z tym wzorkiem







 Dziewczyny robią kartki z takim tłem
 





 4) Fajnym pomysłem są ramki. To jest na moje możliwości.


 Przemyślę pomalowanie kilku ramek z kredensu






5) Nawet koszulki na telefon są :-) w dowolnym odcieniu

i kosmetyczki :-)

 
6) Teraz coś nieosiąganego. Nie wiem w jakim kraju ale są nawet kafelki w takich kształtach. Poniższa kompozycja kolorystyczna jest PRZEPIĘKNA. Jakbym zobaczyła to w jakimś sklepie to chyba bym zachorowała. Pewnie kombinowała gdzie takie coś ułożyć, choć nie mam już miejsca :-)

 jeszcze taki zestaw kolorystyczny odnalazłam - też niezły


  
 niebieskie już mniej mi pasują
7) Poza poduszkami i tapetami trzecie co do powszechności są zasłonki:
- prysznicowe 
- okienne




8) Jak pisałam wiele internautek maluje sobie wzorek
- na abażurach
- na ścianach
- na dywanach

 
  


 malują stoły, biurka, komody




 


9) Fajnym pomysłem są tablice i wieszane obrazki/wyżynane obrazki, jak te poniżej

 


 lub coś w tym stylu - to chyba pomysł dla dziewczyn z wyrzynarką :-)




 




 10) wreszcie dochodzimy do mebli tapicerowanych: cudnych foteli, krzeseł i lezanek






 11) i na koniec jak zrobić zagłówek z sypialnie Carrie
 
 

Zasypałam Was całą masą zdjęć i myślę, że chyba wynalazłam wszystkie zastosowania tego wzorku :-))), ale opuszczam na kilka dni net więc może będziecie mieć co oglądać :-). Na koniec małe przeróbki motywu:




Miłego długiego weekendu

16 komentarzy:

  1. Totalne wzorkowe szaleństwo Cię ogarnęło :-))
    Chociaż przyznaję ,że płytki cudowne są .. oooj !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda ogarnwlo mnie szalenstwo:-) :-)

      Usuń
  2. Wkręcił Cię ten wzór na dobre....Jest fajny....Całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulenko jak fajnie Cie czytac. Oj jestem zakrecona na maksa:-)

      Usuń
    2. Ulu kochana jakfajnie Cie czytac! Wkrecona jestem na maksa:-)

      Usuń
  3. Jak byś potrzebowała samolepnego szablonu to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zglosze sie po powrocie, bo wlasnie wyjechalam:-)

      Usuń
  4. Cudowne te wszystkie wzorkowe inspiracje! Tez mi sie podoba:)
    Miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milych wolnych dni. Oby byly sloneczne i mile! caluski

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Poprostu nie moglam oderwac sie od wyszukiwarki - hi, hi, hi. Pozdrowionka.

      Usuń
  6. Polecam Ci
    http://www.houseofturquoise.com/

    Piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne są te szablony, a płytki istny czad!!!! Inspiracje cudowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ze płytki to czad i szkodaże nie ma takich u nas

      Usuń