środa, 28 maja 2014

Pomóżcie. Jak usprawnić blog?

Prowadzę bloga jakiś czas już, ale informatycznie jestem noga. Podoba mi się, że na niektórych blogach w menu na górze są podstroiny tematyczne, ale nie mam pojęcia gdzie się to ustawia.
Klikałam w rózne opcje i nic nie wydało mi się właściwe. Może któraś z Was mogłaby pomóc.
Proszę.
 
Ja po zmianach biurkowych i pięknym zakupie z westingu - lampa. Upolowałam jeszcze hit zeszłego sezonu, ale o tym następnym razem. Teraz też pracuję nad małą rewolucją w łazience. Zbieram pomysły i zdjęcia. Jeśli macie jakieś dobre rady to chętnie przyjmę. O łazience pisałam TU.
 
 

10 komentarzy:

  1. niestety na chwile obecą nie pomoge ,ale moze się uda popróbowac ;)
    czekam na efekty łazienkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-) udało się już mi jedną utworzyć :-)

      Usuń
  2. Gabi na początku musisz założyć strony. Wchodzisz w strony, wchodzisz w nową, piszesz to co chcesz. Potem musisz dodać gadżet strony. Jak będziesz miała pytania pisz na e-mail. Mogę pomóc! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cudownie, że wiesz jak to robić. Lecę próbować :-)

      Usuń
  3. Piękna lampa kochana!!!! Czekam na zmiany łazienkowe!!!!
    Ściskam i buziaki śle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie potrwa ale zaczęłam już :-)

      Usuń
  4. Zobacz też czy nie ma w sieci jakiś tutoriali po prostu. Wpisz w googla podstrony w szablonie blogera i cos pewnie wyskoczy. Wujek google jest zawsze nieoceniony;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się udało. dziękuję za radę.

      Usuń
  5. ło bozie, a co to są podstroiny tematyczne? To chyba ja jestem noga informatyczna. Lampa ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki podział jak mi się udało zrobić że jest strona główna i mogę dodawać zakładki jak moją - te warszawskie pięknoty

      Usuń