piątek, 14 marca 2014

wiosna, wiosna, wiosna ach to ty :-)


Za oknem cudna wiosna! Pierwszy tak ciepły, super słoneczny i brzmiący śpiewem ptaków dzień. Daje on tyle radości, że nawet trudno opowiedzieć. Strasznie żałuję, że weekend zapowiadają deszczowy, bo byłby to wreszcie czas na porządki balkonowe i odpoczynek pod chmurka. 

 Trudno. Trzeba przyjąć to co będzie.
Żeby poczuć się lepiej zrobiłam sobie przegląd prasy. Poniżej kilka wiosennych pomysłów kolorystycznych:

 
 

źródło: 
 
 
 

I co wy na to? Z wiosennych gazet wynika, że w tym roku pastele są troszkę brudnawe :-)
Miłego dnia i zbliżającego się wielkimi krokami WEEKENDU!

11 komentarzy:

  1. no tak przybrudzone pastel modne w tym sezonie :)
    udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą :-)) ,ale mi to w ogóle nie przeszkadza :-))
    Hitem jest też chyba żółty :-)
    Nie chce mi się wierzyć w te prognozy o strasznie zimnym weekendzie ze śniegiem ..

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nawet wolę przybrudzone pastele:)
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten brudny róż i szary to połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te pastele, każdy co do jednego!
    Mam nadzieję, że z tą pogodą to jeszcze nie przesądzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się dopiero przekonuję do tych zabrudzonych niebieskich i różów. Cudnie że pasują do szarości :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się takie kolorki☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powolutku przyswajam te zestawy bo każdy z osobna to bardzo lubię, ale w bukiecie to dla mnie nowość :-)

      Usuń
  8. Bardzo lubię takie przybrudzone kolorki! Miłego i słonecznego tygodnia kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie kochana:-). Wzajemnie dobrego tygodnia.

      Usuń