sobota, 8 marca 2014

Weekendowy oddech

Dziś mam weekend pełny odpoczynku. Cudowny czas. Dziś wreszcie świeci wiosenne słońce i jest cudownym odkryciem po dniach pełnych chmur. 
Postanowiłam więc podzielić się pozytywną anegdotką z mojego życia: Od dziecka miałam skrzywioną przegrodę nosową i węch był raczej upośledzonym zmysłem w moim życiu. Nie to żebym nie czuła zapachów, ale nie docierały one do głębi mojego mózgu. Czułam tylko przyjemność albo dyskomfort. Nie umiałam rozpoznawać nut zapachowych perfum, nie cierpiałam kadzidełek, mocnych zapachów, a świeczek zapachowych i dyfuzorów prawie nie odbierałam. Podziwiałam dziewczyny które po przejściu osoby zgadywały nazwę perfum. I oto tuż przed 40dziestką musiałam przesunąć ściankę zatok, żeby zmieścił się implant zębowy. Brzmi niemile, a okazało się cudownym odkryciem i zmianą mojego życia. Śmieszna:-). Prawie całe życie miałam zatkane jakoś zatoki i oddychałam przez lekko uchylone usta. A tu nagle po wyjściu od dentysty poczułam niesamowitą ulgę. "wiatr" świstał mi w nozdrzach. Całe noce przesypiam oddychając tylko przez nos. Nagle poczułam, że moje perfumy są za delikatne dla mnie. Znalazłam nocne, które używam w dzień, bo tak mi dobrze. Zaczęłam wąchać świeczki zapachowe i się uzależniłam. Musiałam takie mieć. I poniższe zdjęcia są dowodem mojej zmiany. Cudna świeczka o zapachu słodkich truskawek z TKMaxxa i moje ukochane perfumy na "zimę" BOSS nuit. Już czuję, że na wiosnę będę potrzebować innych zapachów. 
Za odkrywanie świata woni!!!




NADAL SERDECZNIE ZAPRASZAM
NA MOJE CANDY  
kliknij w słówko candy

6 komentarzy:

  1. O Kochana to Ty teraz bedzieszpelna piersia oddychac:-) wyobrazam sobie jak fantastycznie pachne ta swieczuszka, juz sama nazwa jest kuszaca! milego weekendu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) i wzajemnie cudnego weekendu życzę! Tak, tak pachnie niesamowicie i naprawdę zapach roznosi się po całym mieszkaniu :-)

      Usuń
  2. Jakie kobiece fotki!!! Świeczuszka pewne niesamowita!!!
    Spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia! Wszystkiego co najlepsze!!!
    Buziaczki i udanego tygodnia kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życzonka :-)

      Usuń
  3. No , to musi być niesamowite odzyskać jeden z całkiem fajnych zmysłów . Mnóstwa cudownych woni wokół życzę :)

    OdpowiedzUsuń