niedziela, 30 marca 2014

Poczekalnia....


Kochane bardzo dziękuję za tak liczny udział w moim CANDY. Przepraszam też, za brak wyników. Niestety w weekend zagospodarowano mi tak czas, że nie miałam chwili, żeby się tym zająć. Obiecuję jutro je zamieścić.
A teraz zamieszczam posta, którego już wcześniej miałam przygotowanego na poniedziałek.
 
Serwetkowe szaleństwo!
Mam bardzo dużo serwetek i chciałam zaproponować 1 szt. po 0,30 zł. Może komuś przydadzą się do świątecznych dekoracji. Proszę piszcie na maila - na gmailu - podanego przy opisie mojej osoby.
Proszę podać numerki serwetek i adres do wysyłki. Jeśli ktoś chciałby jeszcze jakieś inne wzorki, to proszę pytajcie - naprawdę mam baaaaaaaaaaaaardzo dużo różności.
 
1.
 
 
2.
 
 3.
 
 4.
 
 
5.6.7. (licząc od góry)
 
8.

9.

 
10.

 
11.

 
12.
 
13.

14.
 
15.
 
 
16.
 
17.
 
18.
 
19.
 
20.
 
21.
 
22.
 
 
A dla tych co dobrnęli do końca tego przydługiego maila mam wreszcie coś ciekawego :-)
Moje kartki świąteczne.
 




2 komentarze:

  1. śliczne karteczki poczyniłas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, karteczki są prześliczne. Bardzo, ale to bardzo mi się podobają!
    Buziaczki wiosenne ślę

    OdpowiedzUsuń