niedziela, 2 marca 2014

Moja nowa kanapa :-)

Kochane,
Cieszę się że chcecie bawić się ze mną w CANDY. Pozdrawiam serdecznie każdą z Was która zapisała się i trzymam kciuki za wygraną (choć będzie losowana moimi rękami :-)).
 ***
Dziś chciałam pochwalić się nowym kącikiem z kanapą. Wreszcie dotarła. Bardzo mili monterzy szybciutko ją skręcili i możemy już podziwiać. Naprawdę polecam wszystkim AGATAMEBLE - fajne niestandardowe oraz praktyczne rozwiązania w budowie kanap, prosty montaż i bardzo dobra obsługa klienta. Nie chciałam, żeby zabrzmiało jako reklama, ale chce wyrazić moje zadowoleni. Sama na pewno tam jeszcze zajrzę. A i znów pojawiła się promocja 20 rat.


Powyżej kanapa na poszczególnych etapach ustawiania, a poniżej widok jaki mam już na co
dzień :-)


Na koniec wklejam kilka migawek z mieszkania m.in. mój zimowy ogród:




Miłego dnia!

30 komentarzy:

  1. Piękna kanapa! gratuluję udanego zakupu:)
    Miłego dnia☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Właśnie wreszcie wygląda domowo :-)

      Usuń
  3. Kanapa pięknie się prezentuje:) Masz śliczne roślinki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się ich nazbierało. To różne prezenty i tak jakoś rosną pięknie bez problemy :-)

      Usuń
  4. zakup udany ,a świeczuszka w filiżance świetna !
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w tych świeczkach :-)

      Usuń
  5. Kanapa rewelacyjna! sama przymierzam sie do szarej...:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten neutralny kolor pozwala na zmianę dekoracji poduszkowej i mam gwarancję że zawsze będzie pasować.

      Usuń
  6. Jest bardzo łądna i wyglada ślicznie:) W ogóle u Ciebie kochana bardzo klimatycznie:) Prześliczna świeczuszka w filiżance:)uściski Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio. Tak ostatnio się zrobiło, bo uzbierałam troszkę takich małych czarodziejó klimatu :-). Świeczuszka z H&M, ale zamierzam produkować samodzielnie. Jak mi wyjdą to się pochwalę.

      Usuń
  7. Wpasowała się idealnie....jak by była od zawsze....Fajny klimat stworzyłaś....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udalo sie znalezc taka mniejsza kanape po dlugich poszukiwaniach, uff. Dzieki Ulu :-)

      Usuń
  8. Bardzo bardzo pasuje! Świetny wybór:)
    Małgosiu, pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja fajnie Cie "slyszec"! Caluski

      Usuń
  9. No super i w moim kochanym siwym kolorze!!!! Pewnie bardzo wygodna!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od roku kocham siew tym kolorze. Rowniez ubraniowo

      Usuń
  10. Szarości rządzą:) Świetnie całość wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna kanapa. Też mam z Agaty i jestem b. zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak fajnie slyszec ze na dluzej tez sie sprawdza!

      Usuń
  12. Szary jest jak nowy biały :0 i pięknie z nim pasuje, co u Ciebie jest najlepiej widoczne , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietne sformuowanie. Dziekuje ze zajrzalas:-)

      Usuń
  13. Kanapa pasuje do tego kącika i jest śliczna..
    Fajnie wyglądają kwiatuszki w Twoim zimowym ogródku.
    Myślę, że mieszkanie jest o wiele ładniejsze, gdy wokół pełno roślin..

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie urządzone wnętrze, z dbałością o każdy szczegół. I ta wszechobecna biel.... cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak pięknie napisałaś. Bardzo się cieszę że Ci się podoba.

      Usuń
  15. prezentuje sie swietnie!sliczna i szara:) taka bym chciala...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie mam wreszcie taką jak wymarzyłam :-). Trzeba marzyć

      Usuń