piątek, 28 lutego 2014

Przegląd wiosennej prasy )

***

Pniżej na zdjeciu widnieją 3 moje ulubione tytuły:
- Moje mieszkanie - które śledzi większośc blogowiczek
- Mollie - nowe czasopismo z wyrobami różnych blogerek (polskich i zagranicznych) i z przepisami jak wykonać je samodzielnie
- Marie Claire - dwumiesięcznik z wieloma pomysłami na DIY od szycia po gotowanie z dokładnymi przepisami, niestety po francusku.
Zacznę przegląd tylko o wspominki o konkursie zamieszczonym w MM:

Można głosować na "Kobietę z pasją" prowadzącą blogi dzięlącą się swoim hobby. Do wielu z nich zaglądam i cenie, ale zagłosowałam na Ulencję gdyż podziwiam jej pomysłowoś i robienie eleganckich i praktycznych oraz pięknych cudów z "niczego"!
***
Drugie pisemko jest na naszym rynku dopiero 2 miesiąc, ale już zaskarbiło sobie moje serce bez reszty. Dopiero uczę się szyć (choć to już trwa 1,5 roku), przypominam sobie druty, a o szydekowaniu nie mam pojęcia. Pisemko pozwala mi poznać te techniki i poczytać przepisy. Łatwiej popróbować z takim przewodnikiem. Gazetka ma też wiele ciekawych pomysłów:
1. Uwielbiam chmurki dla niemowlaków. Nie wiem czy im się podobają, ale mnie zachwycają i może sama sobie na łóżkiem bym powiesiła... żarcik.
Próbowałam już taką chmurkę zrobić - TU
Teraz dzięki Molly wiem jak poprawić wykonanie i uniknąć błędów, które popełniłam.


2. Świetnym pomysłem wydaje mi się farbowanie koronek w takimi rozwodnionymi farbkami. Niby prosta rzecz, ale jakoś podpowiedz okazuje się konieczna :-)





3. Materiałowe kwiaty zamiast tych prawdziwych, które jeszcze się nie pojawiły. Kwiatki które przez całą wiosnę wytrzymają i nie zwiędną :-)

Na koniec pomysły z dwóch ostatnich lat wiosennych wydań Maria Claire (niestety do Empiku pismo dociera z opóźnieniem, pewnie numer tegorocznego marca-kwietnia, będzie dostępny w połowie marca)

1. Pomysły kwiatowe. Dekoracja lustra, w znane wszystkim scraperkom i nie tylko zwijane kwiatki, czy  też materiałowe kwiatki w ramce:

2. Ożywiające wiosenne mebelki:

Zamierzam skopiować pomysł na biurko w moim warsztacie :-).

3. Fantastyczne w Marie Claire są przepisy - bo choć napisane po francusku to również są ilustrowane szkicami i wykrojami.







 4. Można znależć wiosenne przepisy jak poniższy jajko na miękko w cukinii ze szparagami - mniam, mniam! Jak i sposoby na dekorację stołu:





 

 

 

 

***

Na koniec kilka wiosennych nowości z IKEA:
Przeglądałam dziś internetowy katalog IKEA i odkryłam piękne wiosenne-pastelowe nowości.




 ***
Przypominam o moim CANDY:

3 komentarze:

  1. Musze poszukać tych gazetek u Mnie. MM bardzo lubię:) A nowości z IKEA są rewelacyjne:) Miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie u Ciebie i zostaję na dłużej - zapuszczam kotwicę :) Dziękuję Ci za te wiosenne inspiracje i przegląd trendów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło że się komuś spodobała mój przegląd i cieszę się na nową znajomośc :-). Pozdrawiam i do usłyszenia.

      Usuń