wtorek, 18 lutego 2014

Najpiękniejsze są tylko chwile!

Udało mi się ostatnio wygospodarować troszkę czasu na odpoczynek. Niespodziewanie dzięki mojej siostrze, pojawiła się okazja wynajęcia na kilka dni domku na odludziu. Po wielu przejściach zdrowototnych zeszłego roku, potrzebowałam ciszy i spokoju. Ucieszyła mnie perspektywa ucieczki na koniec świata i wieczorów przy kominku. Niepsodziewałam się tylko, że bedzie to jak spełnienie moich najskrytrzych marzeń :-). Gdy zajechałam na miejsce oczom mym ukazała się chatka jak z bajki o Jasiu i Małgosiu/ jak z pieknych szwajcarskich katalogów/ czy poprostu ze snu.
 
 
 
Wchodziłam do środka całkiem oniemiała z zachwytu i po przekroczeniu progu ponownie pomyślałam, że śnię.  Z salonu i znajdującego się przed nim tarasu rozciągał się przepiękny widok Tatr, którego nie odda żadne zdjęcie. Całe to cudeńko było do naszej dyspozycji.
 

 

Urlop upłynął przecudnie: leniwie, przepełniony zapachem palonego drewna, słońcem i świerzym powietrzem, którego w moim wielkim miescie nie uświadczę.
Chata jest genialnie wyposarzona i urządzone - praktycznie i ładnie.
 

Teraz moim marzeniem jest mieć na własność taki kawałek "nieba" :-).

***

P.S. W Marksie i Spenserze promocja na herbatki naturalne nadal trwa :-) (5,59 zł - opakowanie/12 saszetek)
Mój wybór padł na poniższe 3:
Polecam wam!
 

12 komentarzy:

  1. ale fajnie spędziłaś czas, a szkoda ,że u mnie nie ma M&S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli byś chciała to chętnie Ci kupię

      Usuń
  2. Piękne miejsce na naładowanie baterii. Sama potrzebuję urlopu.
    A takich herbat sama bym się chętnie napiła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli również chciałabyś bym przesłała herbatkę, to daj znać na maila :-)

      Usuń
  3. Takiego wypoczynku trochę "zazdraszczam". Super sprawa.....Buziaki ap....

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało być jak w bajce:) Fajnie, że odpoczęłaś:) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie musiałaś spędzić urlop:) Ach, zazdroszczę tych Tatr, ostatni raz widziałam je sześć lat temu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba realizować marzenia :-))))

      Usuń
  6. Piękna chatka,odpoczynek w takim miejscu i z takimi widokami za oknem to prawdziwa przyjemność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Naprawdę cudne miejsce :-).

      Usuń