poniedziałek, 17 lutego 2014

40 lat minęło...

Miałam napisać już w piątek o tym, że Walentynki to dla mnie zupełnie inne święto, ale siadł mi komp. Jakoś czas leci nieubłaganie i okazuje się, że starzejemy się szybko :-). Teraz dopiero udało  mi sie, już tylko wspominkowo zamieścić kilka zdjęć. Między innymi przepiękne kwiaty, które umilają mi teraz życie :-).


 

Ale żeby nie było, że brak odpowiedniej dekoracji to pojawiły się małe elementy sercowe :-)
Pierwszy raz zawisło przecudne serce od ANIUTKI. Aniu bardzo dziękuję i jeszcze raz gratuluję synka :-)!

 
***
 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci kochana wkroczenia w piękny czas dla kobiety,życia pełną parą ,radosnego i szczęśliwego Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i liczę na to, że mimo wszytko będzie to piękny czas :-)

      Usuń
  2. zmiana kodu 4 z przodu witaj w klubie , radości miłości i zdrówka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och dodaje mi to otuchy, że nie jestem sama

      Usuń
  3. Kochana, przyjmij najserdeczniejsze i najcieplejsze życzenia urodzinowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuję. już w domku?

      Usuń
  4. Gabi, wszystkiego co najpiękniejsze i najlepsze:) Spełnienia marzeń i dużo zdrówka:) Kwiatuszki są prześliczne:):):) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń